Из деревни!: партнерство з користю для здоров’я

Понеділок
28.01.2013
Інтернет-магазини екологічно чистої продукції відкриватимуться по франчайзингу
 

Ідея концепції "Из деревни!" зародилася влітку 2011 року. Маючи попередній досвід роботи з екологічною продукцією та інтернет-проектами, компанія "Промдекс-Україна" вирішила взятися за фермерське господарство. Спершу компанія планувала провадити діяльність лише для власних потреб. Проте значний попит на подібну продукцію на ринку продовольчих товарів спонукав поставити виробництво на рейки бізнесу. Оскільки виробляти всі товари для продажу самостійно було неможливо, компанія вирішила співпрацювати із постачальниками.

"Зазвичай, супермаркети, які співпрацюють із виробниками такої продукції, як м'ясо, молоко, овочі та фрукти, намагаються встановити для останніх мінімальні ціни. Це помітно відображається на якості продукції. Адже постачальники в такому разі роблять акцент на кількість, а не на якість, - розповідає Директор компанії "Промдекс-Україна" Володимир Демяненко. - Ми ж запропонували виробникам початкової продукції хороші ціни, за умови, якщо вони виготовлятимуть для нас максимально якісний товар".

Франчайзер відзначає, що іншими важливими ринковими перевагами концепції "Из деревни!" є оперативність сервісу та наявність в асортименті інтернет-магазину екологічно-чистих напівфабрикатів. "Наші клієнти отримують замовлення одразу ж після його здійснення, тоді як інші гравці ринку виконують його протягом тижня, - стверджує Володимир Демяненко. - Крім того, в меню інтернет-магазину є великий асортимент напівфабрикатів. Це - чудове рішення для тих, хто не любить готувати, але хоче споживати здорову їжу".

Франчайзингова пропозиція ТМ "Из деревни!" орієнтована на міста з кількістю населення від 300 тисяч жителів, бажано - обласні центри. Франчайзер забезпечує своїх партнерів системою продажів із всіма інфраструктурами, системами CRM, контролю складу та логістики, однак, на відміну від, наприклад, інтернет-магазинів одягу, не продає товари. "Оскільки продукція "Из деревни!" - натуральна, і швидко псується, доцільніше в кожному регіоні організовувати свої поставки", - відмічає Володимир Демяненко.

Для того, щоб розпочати бізнес під ТМ "Из деревни!", необхідно володіти інвестиціями в розмірі від € 75 тис., паушальний внесок становить € 10 тис., роялті - 6% від обороту.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується