28.01.2013

"Из деревни!": партнерство з користю для здоров’я

Інтернет-магазини екологічно чистої продукції відкриватимуться по франчайзингу

Ідея концепції "Из деревни!" зародилася влітку 2011 року. Маючи попередній досвід роботи з екологічною продукцією та інтернет-проектами, компанія "Промдекс-Україна" вирішила взятися за фермерське господарство. Спершу компанія планувала провадити діяльність лише для власних потреб. Проте значний попит на подібну продукцію на ринку продовольчих товарів спонукав поставити виробництво на рейки бізнесу. Оскільки виробляти всі товари для продажу самостійно було неможливо, компанія вирішила співпрацювати із постачальниками.

Из деревни

Для бізнесу під ТМ "Из деревни!" необхідне складське приміщення площею від 200 м2 з можливістю прибудови холодильних камер (всередині або ззовні) 60 м2, розташоване якомога ближче до спальних районів міста.

"Зазвичай, супермаркети, які співпрацюють із виробниками такої продукції, як м'ясо, молоко, овочі та фрукти, намагаються встановити для останніх мінімальні ціни. Це помітно відображається на якості продукції. Адже постачальники в такому разі роблять акцент на кількість, а не на якість, - розповідає Директор компанії "Промдекс-Україна" Володимир Демяненко. - Ми ж запропонували виробникам початкової продукції хороші ціни, за умови, якщо вони виготовлятимуть для нас максимально якісний товар".

Франчайзер відзначає, що іншими важливими ринковими перевагами концепції "Из деревни!" є оперативність сервісу та наявність в асортименті інтернет-магазину екологічно-чистих напівфабрикатів. "Наші клієнти отримують замовлення одразу ж після його здійснення, тоді як інші гравці ринку виконують його протягом тижня, - стверджує Володимир Демяненко. - Крім того, в меню інтернет-магазину є великий асортимент напівфабрикатів. Це - чудове рішення для тих, хто не любить готувати, але хоче споживати здорову їжу".

Франчайзингова пропозиція ТМ "Из деревни!" орієнтована на міста з кількістю населення від 300 тисяч жителів, бажано - обласні центри. Франчайзер забезпечує своїх партнерів системою продажів із всіма інфраструктурами, системами CRM, контролю складу та логістики, однак, на відміну від, наприклад, інтернет-магазинів одягу, не продає товари. "Оскільки продукція "Из деревни!" - натуральна, і швидко псується, доцільніше в кожному регіоні організовувати свої поставки", - відмічає Володимир Демяненко.

Для того, щоб розпочати бізнес під ТМ "Из деревни!", необхідно володіти інвестиціями в розмірі від € 75 тис., паушальний внесок становить € 10 тис., роялті - 6% від обороту.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Из деревни!: партнерство з користю для здоров’я

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1167 коментарів, 278 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank