22.01.2013

Фреш-драйв від Auchan

Компанія запускає новий формат магазинів свіжої продукції, які працюватимуть за системою "сlick&collect"

Французький гігант роздрібної торгівлі, компанія Auchan, оголосила про свій намір взятися за розвиток мережі магазинів свіжої продукції у новому форматі. В торговельних точках, які відкриються під вивіскою Multifrais, будуть реалізовуватися традиційні свіжі продукти: м'ясо, риба, овочі та фрукти. Магазини працюватимуть в поширеному у Франції форматі Drive-in, який функціонує за схемою "сlick&collect" ("клікай та забирай"). Тобто, покупець спершу замовляє товар в інтернеті, а вже потім приїжджає на точку продажу, щоб забрати його.

ашан Фото з мережі Інтернет

У Франції функціонує на сьогодні більше 1 тисячі Drive-in-магазинів.

"Це абсолютно нова концепція, яка немає нічого спільного з вже існуючими у рамках групи або серед конкурентів магазинами", - стверджує Вінсент Міньйо, директор з внутрішніх операцій Auchan. Відкриття першого магазину Multifrais відбудеться вже в березні цього року у паризькому регіоні.

Проте деякі експерти ринку роздрібної торгівлі вказують на суперечливий характер поєднання формату Drive-in з новою пропозицією продукції. Адже, щоб зробити свій вибір, покупцям все одно доведеться покидати свої автомобілі.

Формат Drive-in - родом із Франції, батьківщини Auchan. Там на сьогодні функціонує більше 1 тисячі таких точок, і їхня кількість зростає з кожним днем. Рітейлери Англії, Іспанії, Німеччини та Бельгії також використовують цей формат. А завдяки зусиллям компанії Tesco "сlick&collect" може з'явиться і в Центрально-Східній Європі.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank