22.01.2013

Фреш-драйв від Auchan

Компанія запускає новий формат магазинів свіжої продукції, які працюватимуть за системою "сlick&collect"

Французький гігант роздрібної торгівлі, компанія Auchan, оголосила про свій намір взятися за розвиток мережі магазинів свіжої продукції у новому форматі. В торговельних точках, які відкриються під вивіскою Multifrais, будуть реалізовуватися традиційні свіжі продукти: м'ясо, риба, овочі та фрукти. Магазини працюватимуть в поширеному у Франції форматі Drive-in, який функціонує за схемою "сlick&collect" ("клікай та забирай"). Тобто, покупець спершу замовляє товар в інтернеті, а вже потім приїжджає на точку продажу, щоб забрати його.

ашан Фото з мережі Інтернет

У Франції функціонує на сьогодні більше 1 тисячі Drive-in-магазинів.

"Це абсолютно нова концепція, яка немає нічого спільного з вже існуючими у рамках групи або серед конкурентів магазинами", - стверджує Вінсент Міньйо, директор з внутрішніх операцій Auchan. Відкриття першого магазину Multifrais відбудеться вже в березні цього року у паризькому регіоні.

Проте деякі експерти ринку роздрібної торгівлі вказують на суперечливий характер поєднання формату Drive-in з новою пропозицією продукції. Адже, щоб зробити свій вибір, покупцям все одно доведеться покидати свої автомобілі.

Формат Drive-in - родом із Франції, батьківщини Auchan. Там на сьогодні функціонує більше 1 тисячі таких точок, і їхня кількість зростає з кожним днем. Рітейлери Англії, Іспанії, Німеччини та Бельгії також використовують цей формат. А завдяки зусиллям компанії Tesco "сlick&collect" може з'явиться і в Центрально-Східній Європі.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Фреш-драйв від Auchan

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1168 коментарів, 280 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank