18.01.2013

Еко-лавка за регіональний ексклюзив

Компанія "I-Eco" шукає партнерів, які візьмуться за розвиток мережі в регіонах

Восени 2012 року компанія "I-Eco" завершила роботу над партнерською пропозицією та взялася за розвиток мережі франчайзингових магазинів під ТМ "Еко-лавка". За кілька місяців партнерські точки з продажу натуральних, екологічних продуктів харчування з'явилися в різних куточках Києва, а їхня кількість майже зрівнялася з власними. На сьогодні під цією маркою функціонує 7 власних та 5 франчайзингових магазинів у столиці. Тепер на порядку денному - охоплення регіонів.

всередині магазину, продукти

Вся продукція магазинів "Еко-лавка" має необхідні ветеринарні, сан-епідем висновки та довідки

"Найбільш перспективними для майбутніх відкриттів вважаємо міста-мільйонники: Харків, Донецьк, Одесу, Львів тощо, - розповідає директор з розвитку компанії "I-Eco" Олександр Петренко. - Поза межами Києва хочемо співпрацювати з партнерами, які повністю куруватимуть роботу в своєму регіоні, тобто - матимуть ексклюзивне право на розвиток мережі у власному місті. Ми шукаємо відповідальних та підприємливих людей, але, насамперед, - однодумців, які любитимуть свій бізнес. Адже, якщо підприємець живе своєю справою, а не лише бачить у ній джерело хороших прибутків, тоді вона процвітає і приносить хороші результати".

Для відкриття магазину "Еко-лавка" необхідне приміщення площею від 14 до 40 м2, а також - інвестиції в сумі від 35 до 80 тис. грн. Окупність проекту становить від 4-х місяців. Компанія розглядає можливість партнерських відкриттів у містах з кількістю населення від 300 тис. чоловік.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Еко-лавка за регіональний ексклюзив

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1167 коментарів, 278 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank