Блинок: франчайзинг стане солодшим

Вівторок
15.01.2013
Надалі компанія, яка розвиває мережу точок з продажу млинців, пропонуватиме своїм франчайзі співпрацю у форматі кафе або кондитерської
 

Схему франчайзингу компанія, яка займається розвитком мережі точок з продажу млинців під ТМ "Блинок", використовує з 2003 року. Нині заклади партнерів "Блинок" працюють в одинадцяти містах України. Більшість франчайзингових точок функціонує у форматі кіоску. Проте в цьому році франчайзер зробить акцент на відкритті партнерських кафе та кондитерських. "Протягом останнього року ТМ "Блинок" набула значного досвіду у веденні ресторанного бізнесу. Крім цього, розробкою десертів для наших закладів зараз займається висококваліфікований шеф-кухар, - розповідає директор з франчайзингу ТМ "Блинок" Світлана Мохна. - Все це сприяє тому, щоб надати перевагу формату стаціонарного кафе або кондитерської, співпрацюючи у цьому напрямку з франчайзі".

Останнім часом мережа ТМ "Блинок" розвивається доволі динамічно. Адже, якщо рік тому під цим брендом функціонувало 17 торговельних точок, то на сьогодні їхня кількість наближається до 40. "Вже незабаром мережа поповниться ще трьома власними торговельними точками у Донецьку, відбудеться реконструкція вже існуючих об'єктів, - стверджує Світлана Мохна. - Надалі відкриватимемо як власні, так і партнерські точки. Проте кількісне зростання мережі - не головна мета компанії. Головне, щоб наші партнери працювали якісно, дотримуючись заданих стандартів та основних цінностей мережі".

Нагадаємо, що рік тому один з гравців "млинцевого" ринку, ТМ "Жареное солнце", відмовився від франчайзингу, аргументуючи це недобросовісністю колишніх франчайзі. Як і "Блинок", "Жареное солнце" бачить значну перспективу у форматі стаціонарного кафе.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Якою має бути візитка /27.01.2010

Візитна картка створює враження про компанію. Ось чому надзвичайно важливо, як саме вона виглядає та що на ній написано

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

популярне на форумі

Taco Bell собирается в Россию

Хочу эту франшизу

1 коментар
остання 19.04.2018
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока

Давай откроем этот бизнес в Беларуси.

1 коментар
остання 06.10.2016
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.

Полезная информация

1 коментар
остання 16.04.2016
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...

2 коментар
остання 18.02.2016
Макдональдс в цифрах

Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно

1 коментар
остання 27.01.2016
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst

Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...

1 коментар
остання 13.10.2015
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Бываю довольно часто, всегда заказываю сок томатный и фрешлайн. Ребята на кассе довольно...

2 коментар
остання 17.06.2015
Как открыть мини-пивоварню? Бизнес-план

Доводилось пробовать пиво в заведениях, где стоят пивоварни не только от Генрих Шульц, но и от...

1 коментар
остання 12.02.2015