Таємниці салонів краси

Понеділок
31.12.2012
"В цьому бізнесі важливо створювати салон під клієнта, а не під себе", - стверджує Анна Орлова, засновниця компанії "Б’юті Бутік Україна"
 

Які формати салонів краси найкраще підходять українському ринку?
В цьому бізнесі важливо створювати салон під клієнта, а не під себе. Якщо ви правильно визначитеся з цільовою аудиторією та забезпечите своїх клієнтів комфортом, не забуваючи при цьому про головні передумови прибутковості салону, успіх вам гарантований. З власного досвіду можу відмітити, що салони преміум-класу окупаються повільніше, але якщо розглядати цей бізнес у довгостроковій перспективі, він виявиться більш вигідним.

Як змінився вітчизняний ринок салонів краси протягом останніх 10-ти років?

За 13 років нашої роботи в Україні ринок зазнав значних змін, вийшов на абсолютно новий рівень. Проте, цікаво те, що в докризовий період багато салонів віддавали перевагу мережевому розвитку. Потім криза дещо вибила цю тенденцію. Та вже сьогодні спостерігаємо повернення до колишніх трендів. Так, в багатьох вітчизняних підприємців ще існують амбіції відкрити салон "імені себе". Однак, вибираючи цей шлях, людина робить дуже багато помилок та втрачає дорогоцінний час. Натомість франчайзинг надає значні переваги та страхує від можливих проблем.