ECCO продовжує пошук партнерів

Середа
26.12.2012
Відкривши 21 магазин по франчайзингу, МТІ й надалі розвиватиме брендову мережу в Україні
 

Група компаній МТІ, починаючи з 1995 року, розвиває взуттєвий бренд ECCO в Україні. На сьогодні монобрендова мережа магазинів ECCO представлена 21 торговельною точкою в Києві, Харкові, Одесі, Донецьку, Дніпропетровську, Львові, Запоріжжі, Кременчуці, Херсоні та Горлівці. Всі магазини ECCO в Україні працюють на умовах франчайзингу. Компанія планує й надалі розвивати партнерську мережу, відкриваючи магазини в тих містах, де бренд ECCO ще й досі не представлений.

"Останнім часом можемо спостерігати позитивні тенденції у будівництві торговельних центрів европейського стандарту не тільки у Києві та "мільйонниках", але й в інших містах України, - стверджує операційний менеджер роздрібних магазинів ECCO Андрій Чеботару. - Одним з яскравих прикладів є нещодавнє відкриття ТРЦ FABRIKA у Херсоні. Звичайно, там ми також розмістили магазин ECCO. Звідси слідує, що в разі створення нормальних та якісних умов для функціонування магазинів в інших містах, ми будемо розглядати там можливість нових відкриттів".

На сьогодні взуття під брендом ECCO реалізується не лише в мережі з однойменною назвою. Асортимент торговельної марки представлений також в 67 магазинах Інтертоп на території всієї України. "Не є секретом, що бренд ECCO користується в українського населення великою популярністю завдяки своїй якості та зручності. Тому з моменту його появи на території України він набирав щоразу більших темпів розвитку та розширював аудиторію своїх клієнтів, - стверджує Андрій Чеботару. - Тепер наша країна входить до списку світових лідерів по кількості продажу взуття ECCO. А враховуючи той факт, що бренд почав активно розвивати лінію аксессуарів, ми впевнені, що аудиторія наших клієнтів розширюватиметься і надалі".


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується