20.12.2012

Школа Рока розширить коло однодумців

Харківський центр з розвитку музичних здібностей прагне охопити мережею шкіл всі великі міста України

Старт проекту музичних клубів під ТМ "Школа Рока" відбувся у жовтні 2011 року. Школа стала першим в Україні творчим центром, який зареєстрував свою торговельну марку у сфері навчання гри рок-музики. "За методикою, якою користується "Школа Року", функціонують 64 музичні школи у США, працюють 2 франчайзингові мережі в Росії. Розвивається подібний бізнес і в інших країнах, - розповідає власник концепції ТМ "Школа Рока" Ігор Безносенко. - В Україні ж, незважаючи на високу рентабельність проектів, ця ніша ще не заповнена. Саме тому після півтори року діяльності на вітчизняному ринку наша компанія вирішила взятися за створення всеукраїнської мережі музичних клубів, скориставшись для цього схемою франчайзингу". Надалі центри з розвитку музичних здібностей відкриватимуться у мільйонниках та інших великих містах країни.

Школа Рока

Навчання в музичному клубі під ТМ "Школа Рока" проводиться в невеликих групах за такими напрямками, як вокал, бас гітара, електрогітари та ударні. Цільовою аудиторією школи є молоді люди віком від 18 до 25 років.

"На сьогодні вітчизняний ринок музичної освіти ділять між собою приватні викладачі та державні музичні школи. Однак, навчання у державних школах триває близько семи років, а учням доводиться розучувати гру на музичних інструментах або вокал на етюдах XVI-XVII століття. Крім цього, ані школа, ані заняття з приватним репетитором не дають досвіду живих виступів, - стверджує Ігор Безносенко. - Наш проект спеціалізується на рок-напрямку, а навчання включає в себе кілька етапів: заняття з викладачем, закріплення вивченого матеріалу на загальних репетиціях та виступ на справжній сцені на так-званих "сейшенах". Таким чином, вже через півроку після початку навчання учні клубу мають змогу виступити перед однією-двома сотнями слухачів в одному з найкращих арт-клубів міста".

Створюючи франчайзингову мережу "Школа Рока" має намір організувати спільноту однодумців у всіх великих містах України. "Один центр - це добре. Однак своя мережа допоможе нам створити комфортне середовище, в якому школи та учні житимуть своїм життям. Наші учні зможуть отримати гастрольний досвід. Крім цього, "Школа Рока" матиме змогу організовувати фестивалі", - ділиться планами Ігор Безносенко.

Для того, щоб відкрити музичний клуб під ТМ "Школа Рока", необхідно володіти інвестиціями в розмірі від 57 тис. грн та сплатити 40 тис. грн паушального внеску. За перших 2-3 місяці проект досягає точки беззбитковості, а за 12-18 місяців повинен окупитися повністю. Компанія розглядає можливість відкриття франчайзингових шкіл на центральних вулицях міста та в його спальних районах. Головною вимогою до місцерозташування закладу є хороша транспортна розв'язка.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank