11.12.2012

Ti Amo пропонує тісніше партнерство

Франчайзинг розширює можливості співпраці з виробником відомих взуттєвих брендів

Компанія Sico Fusion працює на взуттєвому ринку України вже близько 15 років. Спочатку розробник і виробник взуття орієнтувався на оптову співпрацю, але в серпні 2012 року до списку власних партнерів додалися і франчайзі. Зараз перший франчайзинговий магазин функціонує у Кривому Розі. Відкриття другого відбудеться в лютому наступного року в місті Умань.

Ti AmoTi Amo Фото Ti Amo

У магазинах Ti Amo представлені торгові марки Morphine (бюджетна цінова категорія), Giorgio Vasari (взуття преміального сегмента), а з січня 2013 року на полицях з’явиться і бренд середнього класу - Vasari Trend.

"Першопочатково ми є компанією-оптовиком. У нас є партнери по всій Україні. Але для більш продуктивної співпраці з тими, хто хоче відкрити власний магазин, ми розробили франчайзингову пропозицію, - розповідає комерційний директор компанії Sico Fusion Наталя Зайцева. - Франчайзі зможуть розпочати власний бізнес під торговою маркою Ti Amo та продавати взуття, яке розробляється та виготовляється в інших країнах. В якості допомоги нашим партнерам ми надаємо розроблений дизайн магазину та стандарти роботи, а також - спільно формуємо колекцію".

Для того, щоб відкрити магазин під ТМ Ti Amo, необхідно володіти інвестиціями в розмірі від 300 тис. грн. Співпраця з франчайзером не передбачає оплати роялті, а прогнозований термін окупності становить 12 місяців. Згідно з підрахунками компанії чистий прибуток франчайзі складатиме в середньому 50 тис. грн в місяць.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Ti Amo пропонує тісніше партнерство

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 293 теми, 1172 коментарі, 285 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank