Четвер
06.12.2012
Нові магазини компанії прийняла Ocean Plaza, FABRIKA та "Платан Plaza"
 

Протягом місяця мережа магазинів модного чоловічого одягу під ТМ Pierre Cardin поповнилася трьома торговельними точками, дві з яких працюють на умовах франчайзингу. У столичному ТРЦ Ocean Plaza компанія відкрила власний магазин (120 м2), а в одеському ТРЦ "Платан Plaza" (магазин площею 100 м2) та херсонському ТРЦ FABRIKA (магазин площею 80 м2) - франчайзингові.

"Підбір приміщення для франчайзингового магазину в обох випадках ми повністю взяли на себе, - розповідає директор компанії "Альта Тек" Андрій Бакастов. - Таким чином ми забезпечили наших партнерів найкращими умовами для провадження успішної діяльності. ТРЦ FABRIKA відкрився зовсім недавно, але вже вважається найкрупнішим ТРЦ не лише в Херсоні, але й у всьому південному регіоні країни. А ТРЦ "Платан Plaza" розташовується в самому серці Одеси, неподалік від залізничного вокзалу".

На сьогодні мережа Pierre Cardin охоплює 15 франчайзингових та 6 власних магазинів на території України. Компанія вже визначилася з цілями на 2013 рік, запланувавши відкриття 2 власних та 2 франчайзингових торговельних точок. Пріоритетними для нових відкриттів компанія вважає такі міста, як Харків, Донецьк, Запоріжжя, Полтава, Суми, Черкаси, Рівне, Івано-Франківськ та Миколаїв.

При підборі партнерів "Альта Тек" орієнтується на міста з населенням від 200 тисяч. Компанія надає своїм партнерам комплексну допомогу в створенні магазину, починаючи з вибору місця розташування, ремонту і дизайну бутіка і закінчуючи оформленням вітрин і мерчендайзингом. При цьому підтримка франчайзера не вимагає від франчайзі ніяких інвестицій: паушальний внесок і роялті відсутні.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується