Четвер
06.12.2012
Нові магазини компанії прийняла Ocean Plaza, FABRIKA та "Платан Plaza"
 

Протягом місяця мережа магазинів модного чоловічого одягу під ТМ Pierre Cardin поповнилася трьома торговельними точками, дві з яких працюють на умовах франчайзингу. У столичному ТРЦ Ocean Plaza компанія відкрила власний магазин (120 м2), а в одеському ТРЦ "Платан Plaza" (магазин площею 100 м2) та херсонському ТРЦ FABRIKA (магазин площею 80 м2) - франчайзингові.

"Підбір приміщення для франчайзингового магазину в обох випадках ми повністю взяли на себе, - розповідає директор компанії "Альта Тек" Андрій Бакастов. - Таким чином ми забезпечили наших партнерів найкращими умовами для провадження успішної діяльності. ТРЦ FABRIKA відкрився зовсім недавно, але вже вважається найкрупнішим ТРЦ не лише в Херсоні, але й у всьому південному регіоні країни. А ТРЦ "Платан Plaza" розташовується в самому серці Одеси, неподалік від залізничного вокзалу".

На сьогодні мережа Pierre Cardin охоплює 15 франчайзингових та 6 власних магазинів на території України. Компанія вже визначилася з цілями на 2013 рік, запланувавши відкриття 2 власних та 2 франчайзингових торговельних точок. Пріоритетними для нових відкриттів компанія вважає такі міста, як Харків, Донецьк, Запоріжжя, Полтава, Суми, Черкаси, Рівне, Івано-Франківськ та Миколаїв.

При підборі партнерів "Альта Тек" орієнтується на міста з населенням від 200 тисяч. Компанія надає своїм партнерам комплексну допомогу в створенні магазину, починаючи з вибору місця розташування, ремонту і дизайну бутіка і закінчуючи оформленням вітрин і мерчендайзингом. При цьому підтримка франчайзера не вимагає від франчайзі ніяких інвестицій: паушальний внесок і роялті відсутні.