04.12.2012

VELIKI для франчайзингу

В Україні стартувала перша велосипедна франшиза

Перша в Україні мережа велопрокату вирішила розвиватися по франчайзингу. На сьогодні під ТМ VELIKI працює 12 пунктів з прокату в Києві, Львові, Бахчисараї, Івано-Франківську та Одесі. Крім цього функціонують 4 пункти з ремонту велосипедів. Своїм франчайзі компанія пропонує кілька варіантів співпраці: франшизу прокату велосипедів (вступний внесок становить від 500 до 1,5 тис. грн),франшизу сервісу велосипедів (від 300 до 1 тис. грн), франшизу продажу велотурів (від 300 до 1 тис. грн), а також - франшизу з продажу велосипедів, як додаткову опцію. Партнер може скористатися кількома варіантами. Інвестиції, необхідні для відкриття точки з велопрокату становлять від 5,5 до 45 тис. грн в залежності від кількості необхідних велосипедів та плати за оренду приміщення.

Veliki

Інвестиції, необхідні для відкриття точки з велопрокату становлять від 5,5 до 45 тис. грн в залежності від кількості необхідних велосипедів та плати за оренду приміщення.

"Наша унікальність полягає в тому, що ми дійсно є першими, хто взявся за популяризацію прокату велосипедів як послуги та як бізнесу в Україні, та ще й з допомогою такого методу, як франчайзинг. Раніше цього просто ніхто не робив. Та й досі мало хто вірить в цей бізнес як такий, - стверджує власник ТМ VELIKI Олексій Кушка. - За це їм велика подяка, адже дають зайвий привід довести, що цю справу можна реалізувати, доклавши відповідних старань".

На сьогодні мережа активно розвивається та вже має партнерів у 5-ти містах. На черзі - мільйонники та інші великі населені пункти. "Зараз ринок є досить насиченим (це стосується Києва), але серйозність колег по ринку (так ми називаємо наших конкурентів) - не надто висока. Більшість функціонує просто як ФОП, а деякі працюють без жодних юридичних документів: суто для підробітку або як магазини з продажу велосипедів з послугою Тry, - стверджує Олексій Кушка. - Багато що впирається у відсутність велоінфраструктури. В держави зараз інші питання на порядку денному, а тому ще 5-7 років не буде часу та коштів для сприяння розвитку цього ринку через розбудову велоінфраструктури у містах. Але окремі міста все ж беруть на себе політичну сміливість і впроваджують окремі проекти з велосипедизації. До них відноситься Київ, Львів, Вінниця, Луцьк, Євпаторія та Черкаси".

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank