04.12.2012

VELIKI для франчайзингу

В Україні стартувала перша велосипедна франшиза

Перша в Україні мережа велопрокату вирішила розвиватися по франчайзингу. На сьогодні під ТМ VELIKI працює 12 пунктів з прокату в Києві, Львові, Бахчисараї, Івано-Франківську та Одесі. Крім цього функціонують 4 пункти з ремонту велосипедів. Своїм франчайзі компанія пропонує кілька варіантів співпраці: франшизу прокату велосипедів (вступний внесок становить від 500 до 1,5 тис. грн),франшизу сервісу велосипедів (від 300 до 1 тис. грн), франшизу продажу велотурів (від 300 до 1 тис. грн), а також - франшизу з продажу велосипедів, як додаткову опцію. Партнер може скористатися кількома варіантами. Інвестиції, необхідні для відкриття точки з велопрокату становлять від 5,5 до 45 тис. грн в залежності від кількості необхідних велосипедів та плати за оренду приміщення.

Veliki

Інвестиції, необхідні для відкриття точки з велопрокату становлять від 5,5 до 45 тис. грн в залежності від кількості необхідних велосипедів та плати за оренду приміщення.

"Наша унікальність полягає в тому, що ми дійсно є першими, хто взявся за популяризацію прокату велосипедів як послуги та як бізнесу в Україні, та ще й з допомогою такого методу, як франчайзинг. Раніше цього просто ніхто не робив. Та й досі мало хто вірить в цей бізнес як такий, - стверджує власник ТМ VELIKI Олексій Кушка. - За це їм велика подяка, адже дають зайвий привід довести, що цю справу можна реалізувати, доклавши відповідних старань".

На сьогодні мережа активно розвивається та вже має партнерів у 5-ти містах. На черзі - мільйонники та інші великі населені пункти. "Зараз ринок є досить насиченим (це стосується Києва), але серйозність колег по ринку (так ми називаємо наших конкурентів) - не надто висока. Більшість функціонує просто як ФОП, а деякі працюють без жодних юридичних документів: суто для підробітку або як магазини з продажу велосипедів з послугою Тry, - стверджує Олексій Кушка. - Багато що впирається у відсутність велоінфраструктури. В держави зараз інші питання на порядку денному, а тому ще 5-7 років не буде часу та коштів для сприяння розвитку цього ринку через розбудову велоінфраструктури у містах. Але окремі міста все ж беруть на себе політичну сміливість і впроваджують окремі проекти з велосипедизації. До них відноситься Київ, Львів, Вінниця, Луцьк, Євпаторія та Черкаси".

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
VELIKI для франчайзингу

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1167 коментарів, 278 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank