Четвер
29.11.2012
Завдяки співпраці з Wissol Груп мережа шинних центрів охопить ринок цієї країни
 

Компанія Nokian Tyres PLC підписала угоду про співпрацю з багатопрофільною корпорацією Wissol Груп про розширення роздрібної мережі Vianor в Грузії. Завдяки цій угоді, 15 торгових точок AutoExpress, які належать Wissol Груп, будуть забрендовані під Vianor. Надалі мережа також буде розвиватися і розширюватися під брендом Vianor.

Wissol Груп з 2010 року розвиває власну мережу шинних центрів під ТМ AutoExpress. Мета роботи з Vianor полягає в активному розширенні та розвитку мережі. Існуючи під брендом Vianor, торгові точки сфокусуються як на продажі шин Nokian преміум-сегменту, так і на наданні автопослуг.

"Wissol Груп є однією з найбільших і найбільш успішних компаній на ринку Грузії. Мінливий клімат, починаючи з гір і аж до узбережжя Чорного моря, створює складні умови, а Nokian Tyres і Vianor є експертами в цій області. Грузія є цікавим, швидко зростаючим ринком. Об'єднуючи мережу Wissol Груп, яка охоплює всю Грузію і їх місцеві ресурси, з сильною концепцією Vianor, ми отримуємо дуже хороші можливості для розвитку і розширення мережі в Грузії", - говорить Оллі Нуутіла, бізнес-менеджер з Nokian Tyres.

Vianor є швидкозростаючою міжнародною мережею магазинів, сфокусованих на автомобільних і шинних послугах. Вона включає в себе 1000 торгових точок в 24 країнах світу. Крім шин Nokian, мережа також продає шини інших провідних брендів та різні автомобільні товари, наприклад, диски, акумулятори та амортизатори. Список послуг Vianor також включає в себе послуги заміни шин та шиномонтажу, а також універсальні пропозиції по автосервісу.

На вітчизняному ринку компанія Nokian Tyres Україна працює з 2007 року. Протягом всього часу існування українського представництва мережа Vianor зросла до понад 120 шинних центрів на території України. Всі центри працюють на умовах франчайзингу.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності