Вівторок
27.11.2012
Бренд екстравагантного та яскравого одягу взявся за пошук партнерів-франчайзі на вітчизняному ринку
 

Історія європейського бренду Cipo&Baxx розпочалася в 1996 році. На сьогодні магазини мережі яскравого одягу представлені у всіх країнах Європи, а також - у США та в Австралії. У Центральній та Східній Європі торговельна марка розвиває виключно партнерську мережу. Так, на території сусідньої Польщі, працює вже 42 франчайзингові точки. Наступна ціль Cipo&Baxx - Україна.

"Наш одяг носять люди, які не бояться яскравих кольорів та незвичайних фасонів, які хочуть виділитися з натовпу, - стверджує координатор Центрально-Східного регіону компанії Cipo&Baxx Ердал Целік. - Що ж стосується партнерів, то вони отримують від нас комплексну маркетингову та рекламну підтримку. Крім цього, Cipo&Baxx постійно співпрацює з відомими стилістами, а наш одяг носять актори та ведучі популярних телевізійних шоу".

Для відкриття магазину під ТМ Cipo&Baxx в Україні необхідне приміщення загальною площею від 50 м2. Обсяг інвестицій залежить від розміру приміщення та визначається індивідуально. Ліцензійні збори та комісія з обороту не стягується.