26.11.2012

CObarFE поєднає каву і мистецтво

Франчайзингові арт-кав’ярні відкриватимуться на території Криму

Історія ТОВ "Ідеал-Сервіс" розпочалася в 1998 році у Ялті. За період своєї діяльності на ринку компанія здобула досвід у різних галузях підприємницької діяльності. В її історії такі проекти, як радіо www.100.8.fm, Таксі Ялта, SUN House, WEB-студія, клуб "Територія життя" тощо. Теперішня діяльність "Ідеал-Сервісу" пов'язана з розвитком франчайзингової мережі. Нещодавно компанія вивела на вітчизняний ринок концепцію мережі кав’ярень CObarFE та мережу лаунж-кафе "Лимммон". Арт-закладами під ТМ CObarFE "Ідеал-Сервіс" планує охопити всю територію Криму. Крім цього, на завершальному етапі знаходяться переговори з майбутніми партнерами з Молдови.

CObarFE

Арт-кав’ярні CObarFE відкриватимуться як у невеликих містечках, так і в містах-мільйонниках.

"Партнери CObarFE матимуть можливість відкрити свою арт-кав’ярню у неповторному стилі. В рамках нашої концепції франчайзі зможе оформити заклад як картинну галерею, художню виставку тощо, - розповідає менеджер проекту CObarFE Альона Родічкіна. - Це означає, що в кав’ярні CObarFE за чашкою ароматної кави відвідувачі матимуть можливість помилуватися сучасними картинами, міні-скульптурами, хенд-мейдом, вишуканими шкатулками тощо. CObarFE - це міні-музей і, в той же час, кав’ярня. Подібна концепція є чимось новим для українського ринку".

Концепція CObarFE є доволі гнучкою щодо місця розташування та населеного пункту, придатного до відкриття закладу. "Арт-кав’ярні відкриватимуться як у невеликих містечках, так і в містах-мільйонниках. В такому місті, як Сімферополь або Ялта ми припускаємо можливість відкриття 2-3 закладів, що стосується маленьких містечок, то тут річ йтиме про 1 заклад, - розповідає Альона Родічкіна. - Кав’ярні CObarFE не обов’язково повинні розташовуватися на центральних вулицях міста. Сприятливими для розміщення майбутніх точок є торговельні центри, а також - різноманітні культурні центри з музеями та іншими пам'ятками культури". Розмір інвестицій, необхідних для відкриття кав’ярні CObarFE варіюється в залежності від місця розташування та розміру населеного пункту. Тому суму початкових витрат компанія індивідуально підраховує для кожного потенційного партнера. Орієнтовний термін окупності проекту становить від 1 року й більше.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank