26.11.2012

CObarFE поєднає каву і мистецтво

Франчайзингові арт-кав’ярні відкриватимуться на території Криму

Історія ТОВ "Ідеал-Сервіс" розпочалася в 1998 році у Ялті. За період своєї діяльності на ринку компанія здобула досвід у різних галузях підприємницької діяльності. В її історії такі проекти, як радіо www.100.8.fm, Таксі Ялта, SUN House, WEB-студія, клуб "Територія життя" тощо. Теперішня діяльність "Ідеал-Сервісу" пов'язана з розвитком франчайзингової мережі. Нещодавно компанія вивела на вітчизняний ринок концепцію мережі кав’ярень CObarFE та мережу лаунж-кафе "Лимммон". Арт-закладами під ТМ CObarFE "Ідеал-Сервіс" планує охопити всю територію Криму. Крім цього, на завершальному етапі знаходяться переговори з майбутніми партнерами з Молдови.

CObarFE

Арт-кав’ярні CObarFE відкриватимуться як у невеликих містечках, так і в містах-мільйонниках.

"Партнери CObarFE матимуть можливість відкрити свою арт-кав’ярню у неповторному стилі. В рамках нашої концепції франчайзі зможе оформити заклад як картинну галерею, художню виставку тощо, - розповідає менеджер проекту CObarFE Альона Родічкіна. - Це означає, що в кав’ярні CObarFE за чашкою ароматної кави відвідувачі матимуть можливість помилуватися сучасними картинами, міні-скульптурами, хенд-мейдом, вишуканими шкатулками тощо. CObarFE - це міні-музей і, в той же час, кав’ярня. Подібна концепція є чимось новим для українського ринку".

Концепція CObarFE є доволі гнучкою щодо місця розташування та населеного пункту, придатного до відкриття закладу. "Арт-кав’ярні відкриватимуться як у невеликих містечках, так і в містах-мільйонниках. В такому місті, як Сімферополь або Ялта ми припускаємо можливість відкриття 2-3 закладів, що стосується маленьких містечок, то тут річ йтиме про 1 заклад, - розповідає Альона Родічкіна. - Кав’ярні CObarFE не обов’язково повинні розташовуватися на центральних вулицях міста. Сприятливими для розміщення майбутніх точок є торговельні центри, а також - різноманітні культурні центри з музеями та іншими пам'ятками культури". Розмір інвестицій, необхідних для відкриття кав’ярні CObarFE варіюється в залежності від місця розташування та розміру населеного пункту. Тому суму початкових витрат компанія індивідуально підраховує для кожного потенційного партнера. Орієнтовний термін окупності проекту становить від 1 року й більше.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
CObarFE поєднає каву і мистецтво

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1168 коментарів, 281 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank