Субота
24.11.2012
Саме стільки кавовий гігант інвестував у купівлю чайної компанії Teavana
 

Компанія, якій належить всесвітньо відома мережа кав'ярень Starbucks, викупила чайну компанію Teavana. Кошти, інвестовані у придбання, склали $620 млн, що на 54% вище реальної вартості компанії Teavana. Зараз під цією торговельною маркою працює близько 300 точок з продажу чаю в США, Канаді та Мексиці. В планах Starbucks - переформувати ці точки у чайні бари.

Teavana - не перша чайна компанія Starbucks. Продаж чаю кавовий гігант розпочав ще в 1999 році, викупивши компанію Tazo. Крім цього, в 2011 році Starbucks придбала виробника соків Evolution Fresh, а влітку 2012 - оператора пекарень Bay Bread.

На сьогодні мережа Starbucks охоплює більше 17,6 тис. кав'ярень в 60 країнах світу. З них близько 8,5 тис. належать партнерам. В Україні Starbucks чекають ще з 2009 року, коли газета "Комерсант Україна" пообіцяла цінителям торгової марки відкриття кав'ярень на території України. Нова хвиля надій наступила в кінці 2011, коли в соціальній мережі Facebook з'явилася сторінка Starbucks Ukraine, а на сайтах з пошуку роботи були опубліковані вакансії керуючих Starbucks в Дніпропетровську, Києві та Львові. Сама компанія цю інформацію спростувала.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Якою має бути візитка /27.01.2010

Візитна картка створює враження про компанію. Ось чому надзвичайно важливо, як саме вона виглядає та що на ній написано

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

популярне на форумі

Taco Bell собирается в Россию

Хочу эту франшизу

1 коментар
остання 19.04.2018
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока

Давай откроем этот бизнес в Беларуси.

1 коментар
остання 06.10.2016
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.

Полезная информация

1 коментар
остання 16.04.2016
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...

2 коментар
остання 18.02.2016
Макдональдс в цифрах

Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно

1 коментар
остання 27.01.2016
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst

Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...

1 коментар
остання 13.10.2015
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Бываю довольно часто, всегда заказываю сок томатный и фрешлайн. Ребята на кассе довольно...

2 коментар
остання 17.06.2015
Как открыть мини-пивоварню? Бизнес-план

Доводилось пробовать пиво в заведениях, где стоят пивоварни не только от Генрих Шульц, но и от...

1 коментар
остання 12.02.2015