ANTI LIE: детектор брехні не пройшов перевірку франчайзингом

П'ятниця
23.11.2012
За рік існування пропозиції компанія не відкрила жодної партнерської точки
 

Восени 2011 року ANTI LIE запропонувала вітчизняним підприємцям франшизу. Починаючи з 2008 компанія співпрацювала з підприємствами різних форм власності (від невеликих компаній до крупних холдингів), надаючи їм послуги з перевірки працівників на добросовісність. Для цього ANTI LIE використовувала сертифіковані поліграфи: детектори брехні. Перші франчайзингові відділення компанії мали відкритися вже до кінця 2011 року. Проте зараз під брендом ANTI LIE немає жодного партнерського офісу. Франчайзинговий розвиток мережі компанія перенесла на 2013.

"Зараз мережа офісів ANTI LIE не розвивається. В нашої компанії є більш перспективні напрямки для розвитку, - стверджує співзасновник компанії ANTI LIE Ілля Алексанкін. - Проте вже після Нового року плануємо відновити переговори з потенційними франчайзі. Цікаво те, що у співпраці з ANTI LIE найбільше зацікавлені російські підприємці".

Для надання послуг клієнтам ANTI LIE використовує сертифіковані поліграфи (детектори брехні) американського та російського виробництва. Поліграф має сім основних каналів для отримання інформації: датчик верхнього дихання, датчик нижнього дихання, фотоплетізмограф, датчик шкірно-гальванічної реакції, датчик артеріального (кровоносної) тиску, датчик тремору, датчик мікрофон, датчик психологічна складова. Інформації, отриманої зі всіх датчиків, достатньо для встановлення справжньої картини події.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності