21.11.2012

Українська Food Master на російський ринок

Компанія, якій належать бренди "Дрова", "Муракамі", "Кофе-тайм", "Смачна Картопля" та "Папа Джон", розвиватиме мережу в РФ

Нині мережа ресторанів та кафе Food Master охоплює 52 заклади на території України. Компанії Anthoreal Estates Ltd, яка є власником Food Master, належать такі ресторанні бренди, як "Дрова" та "Муракамі", а також - мережа кав'ярень "Кофе-тайм", закусочних "Смачна Картопля", піцерій "Папа Джон" тощо. Протягом року ресторанна мережа поповнилася 2 ресторанами під ТМ "Олів'є" та 14 суші-ресторанами "Муракамі". На черзі - експансія російського ринку. Як стало відомо, вже до кінця цього року компанія має намір відкрити в Москві ресторан під ТМ Tarantino.

Муракамі

Протягом року мережа Food Master поповнилася 14 суші-ресторанами "Муракамі"

Розвиток мережі Food Master супроводжується постійним зростанням продажів компанії. Так, у 2010 році їхні обсяги зросли на 64% у порівнянні з попереднім роком: до $ 20 млн. Що ж стосується поточного року, то в 2012 компанія планує досягнути позначки в $ 40 млн.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Українська Food Master на російський ринок

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1168 коментарів, 280 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank