20.11.2012

Інфокард підкорить світ?

В планах вітчизняного франчайзера готельної реклами - розвиток мережі в Україні, країнах Європи та решти світу

Компанія "Інфокард" була створена 1 грудня 2009 року та незабаром святкуватиме 3 роки успішної діяльності на ринку готельної реклами. Власник компанії має 10-річний досвід роботи у галузі реклами та зв’язків з громадськістю. Своїм франчайзі "Інфокард" запропонувала захищений патентом на винахід рекламний носій: презентабельний дерев’яний бокс, що містить зручні розкладні двомовні інформаційні картки формату візитівки.

Інфокард

Для того, щоб розпочати бізнес під ТМ "Інфокард", необхідно володіти мінімальними інвестиціями в розмірі від 7 до $ 10 тис. доларів

"Інфокард" є зареєстрованою торговою маркою. Патентом на винахід захищено конструкцію – бокс. Саме він і є родзинкою проекту, а усе разом - завершеним коплексом, достойним, стильним, незвичайним у виконанні. Вироблений з натурального дерева, бокс є прикрасою найвишуканішого інтер’єру, а картки - єдиним на сьогоднішній день двомовним рекламним носієм в Україні. Такого проекту ви не знайдете в жодному місті світу. Тому співпраця з "Інфокард" обіцяє високі прибутки в сфері, де немає конкурентів", - стверджує менеджер проектів компанії "Інфокард" Влада Мінаєва.

Майбутній франчайзі, якщо відповідатиме всім вимогам співпраці з "Інфокард", зможе отримати як екслюзивне право на провадження діяльності в одному місті, так і ексклюзивне право на розвиток певної території (за умови наявності позитивних показників росту бізнесу).

"Ми тільки-но оголосили про можливість відкриття франчайзингової мережі, але вже сьогодні бачимо інтерес від бізнесменів з Донецька, Львова, Мінська, Лондону, - розповідає Влада Міняєва. - Найбільш пріоритетними для франчайзингових відкриттів в Україні вважаємо туристично привабливі міста: Одесу, Львів, Ялту (як осередок всього Кримського півострову). Що ж стосується Європи та решти світу, то це, безумовно, столиці. В ідеалі "Інфокард" хоче охопити мережею весь світ, але починати будемо з Європи".

Для того, щоб розпочати бізнес під ТМ "Інфокард", необхідно володіти мінімальними інвестиціями в розмірі від $ 7 тис. до $ 10 тис. Паушальний внесок становить $ 2 тис. Передбачуваний термін окупності - 18 місяців.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank