Вівторок
13.11.2012
Новий франчайзинговий салон компанії відкрився в найбільшому ТРЦ Рівного
 

Компанія "Респект-Україна", один з найбільш активних "взуттєвих" франчайзерів України, відкрила ще один партнерський магазин у місті Рівному. "Новий салон розташувався в ТРЦ "Екватор". Крім торговельної марки Respect на його території присутньо понад 70 відомих брендів, серед яких: Comfy, BROCARD, O'stin, Zarina, Carlo Pazolini, Adidas, PUMA та інші, - розповідає менеджер з розвитку франчайзингових клієнтів компанії "Респект-Україна" Максим Невечеря. - За розмірами цей торговельно-розважальний центр можна порівняти із столичним "Караваном". Боулінг, ковзанка та різноманітні виставки органічно доповнюють брендові бутіки".

Зараз під ТМ Respect в Україні працює більше 30 власних та 11 франчайзингових салонів взуття. Компанія активно веде переговори з потенційними франчайзі. "Перспективними для нових відкриттів й надалі бачимо обласні центри та великі міста, - зазначає Максим Невечеря. - Проте маємо позитивні приклади роботи і в невеликих містах, де наша торговельна марка теж зуміла зайняти достойну нішу".

Компанія "Респект-Україна" є представником Російської взуттєвої компанії "Респект" в Українi. Мережа салонів взуття присутня на українському ринку з 2004 року. Різні формати салонів взуття припускають наявність площі в розмірі від 80 до 250 м2. Салон взуття "Respect" повинен розташовуватися в торговельному центрі або на одній з центральних вулиць міста.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Якою має бути візитка /27.01.2010

Візитна картка створює враження про компанію. Ось чому надзвичайно важливо, як саме вона виглядає та що на ній написано