STAGEMAN зробить відпочинок веселішим

Понеділок
12.11.2012
Польська компанія, лідер європейського ринку організації дозвілля, шукає франчайзі в Україні
 

STAGEMAN, компанія, яка надає послуги в сфері анімації (авт.: аніматор - спеціаліст, діяльність якого спрямована на стимулювання та організацію соціокультурної активності у сфері вільного часу), розробила спеціальну пропозицію для готелів, що знаходяться за кордоном. Як стверджують у STAGEMAN, концепція забезпечує гравців готельного бізнесу значними конкурентними перевагами на ринку. Зараз власні відділення компанії функціонують в Польщі, Словаччині та Угорщині, перші франчайзингові точки STAGEMAN відкрилися в Австрії та Іспанії. На черзі - Україна.

"Ліцензію на провадження діяльності в країні отримує лише один франчайзі, - розповідає генеральний директор компанії STAGEMAN Якуб Базек. - Від потенційних партнерів ми вимагаємо освіту або досвід роботи у сфері туризму, а також - вільне володіння англійською мовою. Знання англійської мови необхідне франчайзі, в основному, для комунікації з польським офісом".

Для того, щоб отримати ліцензію ТМ STAGEMAN, необхідно володіти інвестиціями в сумі від € 3,5 тис. до € 5 тис. Крім того, щороку франчайзі сплачуватиме роялті у розмірі 5% від річного доходу. На початкові стадії цей бізнес не вимагає ані офісу, ані персоналу. Партнер може розраховувати на доступ до ІТ-системи, навчання, маркетингову підтримку та допомогу досвідчених наставників.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності