Субота
03.11.2012
В 2013 компанія інвестує $30 млн в розвиток мережі, але більше не використовуватиме джобберської схеми
 

На міжнародній конференції Petroleum Ukrаine 2012 керівник дрібноптових та крупнооптових продажів та логістики ТОВ "ТНК-ВР Коммерс" Вадим Фомін повідомив, що в 2013 році компанія має намір інвестувати в розвиток української мережі автозаправок $30 млн. Кошти підуть на купівлю нових станцій та модернізацію вже існуючих. Надалі компанія щороку виділятиме з цією метою по $30 млн. Проте мережа більше не розвиватиметься на джобберських умовах.

На сьогодні мережа АЗС ТНК-ВР об'єднує 146 власних та 49 джобберських автостанцій. Хоча ще недавно джобберів у компанії було набагато більше. Нагадаємо, що в липні 2012 року ТОВ "Кершер", яка займається роздрібною торгівлею продуктів ТНК-ВР в Україні, оголосила про свій намір закрити 143 джобберські автозаправки в АР Крим, Полтавській, Вінницькій, Київській, Харківській, Луганській та Донецькій областях. Варто зазначити, що скорочення партнерської мережі почалися вже давно. Адже ще в 2011 році кількість джобберських АЗС зменшилася на 30%.

Свою першу джобберську автозаправку "ТНК-ВР Коммерс" відкрила в 2000 році. Слідом за ТНК франчайзингову схему розвитку обрали також "Лукойл Україна" та "Альянс". Проте вже незабаром вищезазначені компанії взялися згортати свій франчайзинг, мотивуючи це недобросовісністю партнерів.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію