Вівторок
06.11.2012
Новий бізнес-напрямок розширить можливості франчайзі
 

Компанія I.C.Lab Individual cosmetic, єдиний мережевий гравець на вітчизняному ринку індивідуальної косметики, незабаром впровадить нову послугу: сканування шкіри на дому. Презентація цього напрямку відбулася на семінарі, який компанія проводила для своїх партнерів в Москві. "I.C.Lab Individual cosmetic розробила інноваційний пристрій для сканування шкіри, розміром з iPhone, завдяки якому ми зможемо запропонувати нашим клієнтам, які не мають часу відвідати салон, VIP-послугу. Косметолог проведе процедуру сканування в зручному для людини місці: вдома, в офісі тощо, - розповідає генеральний директор I.C.Lab Individual cosmetic в Україні Олена Адамчук. - Проект вже був апробований московськими салонами. На початку 2013 року запустимо його і в Україні. Це значно розширить можливості наших франчайзі".

I.C.Lab Individual cosmetic - це єдина в Україні компанія, яка виготовляє косметичні засоби за індивідуальною рецептурою на основі даних системи відеосканування шкіри. Ця технологія була розроблена на Кіпрі, в лабораторії відомого професора дерматології Памбоса Харламбуса, вона запатентована і на сьогоднішній день не має аналогів у світі.

На сьогодні під ТМ I.C.Lab Individual cosmetic працюють франчайзингові салони в Києві, Запоріжжі та Одесі. Наприкінці листопада партнерський заклад розпочне роботу і в Донецьку. На черзі: Харків та Дніпропетровськ. Як стверджують у компанії, термін окупності салону становить 4-5 місяців. Цьому мережа завдячує активній маркетинговій програмі компанії: I.C.Lab Individual cosmetic активно співпрацює з іншими компаніями, розповсюджуючи через них подарункові сертифікати на відеосканування шкіри. "Партнерські програми є для нас ефективнішими за будь-яку іншу рекламу, адже в цьому разі ми точно знаємо, що вкладаємо кошти в нашого прямого споживача", - відзначає Олена Адамчук.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується