06.11.2012

I.C.Lab Individual cosmetic на дому

Новий бізнес-напрямок розширить можливості франчайзі

Компанія I.C.Lab Individual cosmetic, єдиний мережевий гравець на вітчизняному ринку індивідуальної косметики, незабаром впровадить нову послугу: сканування шкіри на дому. Презентація цього напрямку відбулася на семінарі, який компанія проводила для своїх партнерів в Москві. "I.C.Lab Individual cosmetic розробила інноваційний пристрій для сканування шкіри, розміром з iPhone, завдяки якому ми зможемо запропонувати нашим клієнтам, які не мають часу відвідати салон, VIP-послугу. Косметолог проведе процедуру сканування в зручному для людини місці: вдома, в офісі тощо, - розповідає генеральний директор I.C.Lab Individual cosmetic в Україні Олена Адамчук. - Проект вже був апробований московськими салонами. На початку 2013 року запустимо його і в Україні. Це значно розширить можливості наших франчайзі".

ICLab сканування шкіри, ICLab individual cosmetic тестування шкіри Фото I.C.Lab Individual cosmetic

Салон з виготовлення індивідуальної косметики під ТМ I.C.Lab обслуговує в середньому 300 (салон на 1 крісло) - 600 (якщо 2 крісла) клієнтів в місяць.

I.C.Lab Individual cosmetic - це єдина в Україні компанія, яка виготовляє косметичні засоби за індивідуальною рецептурою на основі даних системи відеосканування шкіри. Ця технологія була розроблена на Кіпрі, в лабораторії відомого професора дерматології Памбоса Харламбуса, вона запатентована і на сьогоднішній день не має аналогів у світі.

На сьогодні під ТМ I.C.Lab Individual cosmetic працюють франчайзингові салони в Києві, Запоріжжі та Одесі. Наприкінці листопада партнерський заклад розпочне роботу і в Донецьку. На черзі: Харків та Дніпропетровськ. Як стверджують у компанії, термін окупності салону становить 4-5 місяців. Цьому мережа завдячує активній маркетинговій програмі компанії: I.C.Lab Individual cosmetic активно співпрацює з іншими компаніями, розповсюджуючи через них подарункові сертифікати на відеосканування шкіри. "Партнерські програми є для нас ефективнішими за будь-яку іншу рекламу, адже в цьому разі ми точно знаємо, що вкладаємо кошти в нашого прямого споживача", - відзначає Олена Адамчук.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank