I.C.Lab Individual cosmetic на дому

Вівторок
06.11.2012
Новий бізнес-напрямок розширить можливості франчайзі
 

Компанія I.C.Lab Individual cosmetic, єдиний мережевий гравець на вітчизняному ринку індивідуальної косметики, незабаром впровадить нову послугу: сканування шкіри на дому. Презентація цього напрямку відбулася на семінарі, який компанія проводила для своїх партнерів в Москві. "I.C.Lab Individual cosmetic розробила інноваційний пристрій для сканування шкіри, розміром з iPhone, завдяки якому ми зможемо запропонувати нашим клієнтам, які не мають часу відвідати салон, VIP-послугу. Косметолог проведе процедуру сканування в зручному для людини місці: вдома, в офісі тощо, - розповідає генеральний директор I.C.Lab Individual cosmetic в Україні Олена Адамчук. - Проект вже був апробований московськими салонами. На початку 2013 року запустимо його і в Україні. Це значно розширить можливості наших франчайзі".

I.C.Lab Individual cosmetic - це єдина в Україні компанія, яка виготовляє косметичні засоби за індивідуальною рецептурою на основі даних системи відеосканування шкіри. Ця технологія була розроблена на Кіпрі, в лабораторії відомого професора дерматології Памбоса Харламбуса, вона запатентована і на сьогоднішній день не має аналогів у світі.

На сьогодні під ТМ I.C.Lab Individual cosmetic працюють франчайзингові салони в Києві, Запоріжжі та Одесі. Наприкінці листопада партнерський заклад розпочне роботу і в Донецьку. На черзі: Харків та Дніпропетровськ. Як стверджують у компанії, термін окупності салону становить 4-5 місяців. Цьому мережа завдячує активній маркетинговій програмі компанії: I.C.Lab Individual cosmetic активно співпрацює з іншими компаніями, розповсюджуючи через них подарункові сертифікати на відеосканування шкіри. "Партнерські програми є для нас ефективнішими за будь-яку іншу рекламу, адже в цьому разі ми точно знаємо, що вкладаємо кошти в нашого прямого споживача", - відзначає Олена Адамчук.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності