Українська ІНВІТРО: партнерство в Прибалтиці

Середа
31.10.2012
"Незалежна Лабораторія "ІНВІТРО" взяла участь в міжнародній конференції "День франчайзингу у Вільнюсі"
 

У конференції, яка відбулася 26 вересня 2012 року в рамках проекту "BRAND4BALTIC 2012" в Литві, взяло участь близько 15 франчайзерів з різних країн світу, та близько 300 потенційних франчайзі з країн Прибалтики. Серед представників компаній-франчайзерів було й українське представництво "Незалежної Лабораторії "ІНВІТРО". "Україна представляла "Незалежну лабораторію "ІНВІТРО" тому, що в Росію, згідно з її законодавством, ввезення та вивезення біоматеріалів заборонено. Тобто франчайзингова співпраця ІНВІТРО з іншими країнами можлива, але в даний момент лише через Україну", - розповідає Лілія Мокієнко, менджер по роботі з франчайзі ТОВ "Незалежна лабораторія ІНВІТРО" в Україні.

В компанії відзначають, що зацікавлені у відкритті медичних офісів ІНВІТРО прибалтійці виявилися дуже обізнаними та цілеспрямованими. "Інвестори, з якими ми спілкувалися, добре вивчили ринок лабораторної діагностики та діяльність нашої компанії зокрема, - стверджує Лілія Мокієнко. - Питання, з якими вони приходили, стосувалися структури бізнесу та механізму його створення".

"Незалежна лабораторія ІНВІТРО" продовжує активний розвиток на теренах України. На сьогодні під цим брендом функціонує 24 власних та 4 франчайзингових медичних офісів. Ведуться інтенсивні переговори з майбутніми партнерами. "Лише в Києві у нас є близько 20 потенціальних франчайзі", - зазначає Лілія Мокиенко. Незабаром мережа поповниться ще одним франчайзинговим закладом: через місяць-два медичний офіс відкриється в Керчі.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності