Українські наміри JYSK

Вівторок
30.10.2012
Тепер компанія націлена на активний самостійний розвиток
 

Мережа магазинів товарів для дому під ТМ JYSK охоплює нині 2 тисячі роздрібних точок у 34 країнах світу. На українському ринку бренд з'явився у 2004 році. Тепер на території України функціонує 10 магазинів. Всіх їх компанія вирішила викупити у свого франчайзі. "Можемо відзначити, що в подальшому в Україні JYSK Nordic не планує застосовувати франчайзингову схему роботи, - стверджує виконавчий директор "ЮСК-Україна" Євген Іваниця. - Але, взагалі, франчайзинг використовується в деяких країнах. Наприклад, у Гренландії, на Фарерських островах тощо".

Сьогодні JYSK Nordic вбачає великий потенціал в українському ринку. В найближчі два роки компанія запланувала відкрити ще 15-20 магазинів. "Україна завжди була і буде однією з найбільших країн Європи як за площею, так і за кількістю населення. JYSK - це транснаціональна компанія, яка, по природі своїй, не може не бути зацікавленою в охопленні ринку України, - стверджує Євген Іваниця. - Те, що JYSK та, власне, й інші основні європейські гравці були відсутні на ринку товарів для дому в Україні раніше, може бути пояснено, в першу чергу, непрозорістю самого ринку, законодавством та дотриманням правил гри всіма суб’єктами. Вихід JYSK на ринок України є індикатором того, що провідна міжнародна компанія вірить, в те, що тут можна будувати чесний і прозорий бізнес".


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності