Ambassade de la Beaute: франчайзинг з французьким шармом

Понеділок
29.10.2012
Компанія "Б’юті Бутік Україна" провела конференцію, на якій презентувала формати співпраці з Biologique Recherche
 

У вівторок, 23 жовтня, компанія "Б'юті Бутік Україна" провела конференцію для власників та керівників салонів краси "Розвиток косметології в салонах краси premium-класу. Світовий досвід компанії Biologique Recherche з перших вуст". На заході досвідом роботи у галузі поділилися засновники французького косметичного бренду Biologique Recherche: президент компанії Руперт Шмідт та головний розробник всіх продуктів компанії лікар Філіп Аллуш.

Компанія "Б'юті Бутік Україна" з 2004 року є офіційним дистриб'ютором продукції Biologique Recherche в нашій державі. Разом з тим, ще в 2001 році засновники компанії реалізували в Україні франчайзинговий проект Biologique Recherche - салон VIP-класу під ТМ Ambassade de la Beaute. "Салони Ambassade de la Beaute знаходяться на сьогодні у 9 країнах світу, - розповідає президент компанії Biologique Recherche Руперт Шмідт. - Коли нас запитують про наші позиції на світовому ринку краси, ми відповідаємо наступне: наші заклади знаходяться у найкращих географічних точках світу. Тобто там, де працюють найкращі спеціалісти і є найкращі приміщення".

Українським салонам краси компанія Biologique Recherche пропонує три варіанти співпраці: відкриття салону Ambassade de la Beaute (на умовах франчайзингу), отримання діючим салоном статусу Biologique Recherche Satellite та отримання косметологом, який має приватну практику, статусу Biologique Recherche Expert (партнерські формати). "Відкриваючи салон Ambassade de la Beaute, підприємець повинен працювати лише з продукцією Biologique Recherche, а сам заклад повинен мати не менше трьох кабінетів, - розповідає директор ТОВ "Б'юті Бутік Україна" Олена Дуда. - При цьому, власник салону отримує ряд переваг: знижку 7,5% на закупівлю всієї продукції та апаратів, а також максимальний товарний бонус за Програмою лояльності у розмірі 10%".

Нагадаємо, що окрім Ambassade de la Beaute, компанія "Б'юті Бутік Україна" вивела на ринок ще два франчайзингових проекти: салони краси Beauty Zone та невеликі магазини в ТЦ під ТМ Beauty Zone Shop. Відкриття салонів Beauty Zone можливе у трьох форматах: Express (салони в торгових центрах), Business та Prestige. Інвестиції, необхідні для відкриття салону, складають від $ 30 тис. "Розмір інвестицій, необхідних для початку цього бізнесу, залежить від формату нерухомості, який обере підприємець. Адже він може викупити приміщення, а може взяти його в оренду, - стверджує засновниця компанії "Б'юті Бутік Україна" Анна Орлова. - Крім цього, важливу роль відіграє розмір салону. Адже клієнт може інсталювати два кабінети, а може й 15-16 (як це практикується в США). Варто зазначити, що фінансова різниця між форматами Business та Prestige не така вже й велика. Тому бізнес потрібно будувати "під клієнта"."


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності