Тріо краси

Четвер
25.10.2012
Представники міжнародних салонів краси "DESSANGE", "Camille Albane" і "Frederic Moreno" бачать перспективне майбутнє у франчайзингу
 

Компанія "Солонь" є ексклюзивним представником торгових марок "DESSANGE", "Camille Albane" і "Frederic Moreno" в Україні. Під іменами світових брендів відкриваються салони краси люкс, бізнес і економ класів. На сьогоднішній день компанія активно розвиває франчайзинг. У Києві, Одесі та Ялті відкриваються власні салони або салони з пайовою участю партнерів. В інших же регіонах представники торгових марок співпрацюють з франчайзі. Найближчим часом "сім'ю краси" мають поповнити нові салони в таких містах, як Київ, Львів та Одеса.

"На сьогоднішній день функціонує 24 салони "DESSANGE". За останні три роки на території України з'явилися ще два бренди французьких салонів, які входять до Міжнародної Групи "Дессанж" - це салони бізнес класу "Camille Albane" і салони економ класу "Frederic Moreno". У найближчі два роки в наші плани входить розширення групи до 50 салонів на території всієї України, - ділиться співвласниця ТОВ "Солонь" Катерина Михайлівна Бабичева. - Незважаючи на активний розвиток салонного бізнесу, ми добре обізнані в загальній ситуації на ринку. На жаль, криза в економіці та політиці позначається негативно на розвитку ринку послуг в сфері бізнесу краси. Як показує практика - "виживає найсильніший". В даному випадку саме система франчайзингу дозволяє вести успішний бізнес".

Для того, щоб відкрити салон краси під брендом "DESSANGE" або "Camille Albane", необхідно мати приміщення площею від 250 до 450 м2 або від 120 до 150 м2 відповідно. Такі оазиси краси переважно розміщуються в елітних бізнес- і торгово-розважальних центрах. Салонний бізнес під торговою маркою "Frederic Moreno" вимагає інших умов. Тут особливої ​​уваги заслуговують нові житлові комплекси в спальних районах з площею приміщення від 60 до 120 м2. Франчайзер надає допомогу в рекламі, просуванні послуг, а також у навчанні персоналу. Окупиться така бізнес-концепція в середньому за 2 роки.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності