"TUI Турагенція" і "Галопом по Європам" крокують разом

Вівторок
23.10.2012
TUI Ukraine підписала вже 60 договорів з партнерами, зацікавленими у франшизі "Галопом по Європам"
 

На початку 2012 року компанія TUI Ukraine, яка займається розвитком мережі франчайзингових агенцій під ТМ "TUI Турагенція", вивела на ринок нову партнерську пропозицію: бренд "Галопом по Європам". Головною особливістю агенцій стала орієнтація на масовий сегмент. Разом з тим компанія встановила "чисто символічний" розмір паушального внеску - $ 300. Завдяки цьому пропозиція почала користуватися значним попитом на ринку франчайзингу. "Вже зараз підписано 60 договорів з партнерами-франчайзі, - розповідає начальник відділу реклами та маркетингу компанії TUI Ukraine Ірина Вичавка. - Крім того, варто зазначити, що на розвиток мережі TUI турагенцій відкриття ще однієї франчайзингової мережі ніяк не вплинуло. Більше того, існуючим партнерам це дало змогу розвиватися у двох напрямках, під двома різними брендами, тим самим розширюючи свої бізнес-можливості".

TUI Ukraine і надалі активно розвиватиме обидві концепції і вже визначила для них різні стратегічні цілі. "Що стосується "Галопом по Європам", то нашим ключовим завданням на даний момент є кількісний розвиток. Ми прагнемо відкривати якомога більше агенцій і для цього пропонуємо більш ніж доступні умови для старту (вступний внесок становить всього $ 300), - розповідає Ірина Вичавка. - А от в розвитку мережі TUI турагенцій продовжуватимемо робити акцент на якість, ще більше контролюючи та вдосконалюючи систему підготовки кадрів та якості обслуговування клієнтів".


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності