"Куда Угодно" ділиться досвідом

Четвер
18.10.2012
У Києві вперше пройшла конференція мережі туристичних офісів
 

Конференція від компанії "Куда Угодно" була поділена на тематичні секції, в рамках яких виступили керівники туроператора, а також представники провідних туроператорів: Tez Tour, News Travel, Pegas Touristik. Крім того, особливу увагу організатори приділили "нетворкінгу" і допомозі франчайзинговим офісам в питаннях організації та ведення туристичного бізнесу більш ніж в 10 регіонах України.

"У такому з'їзді ми постаралися максимально надати учасникам тільки практичну інформацію, яку прямо зараз можна застосовувати у бізнесі. Я пишаюся своєю командою, адже нам вдалося створити по-справжньому унікальний івент, який став найважливішою подією для нашої мережі перед майбутнім зимовим сезоном, - ділиться ідеолог туристичної мережі "Куда Угодно" Юрій Бірюков. - Дана подія - найважливіший захід на шляху побудови команди, згуртованої духом єдності і здатної задовольнити будь-які потреби клієнтів. Вважаю, що хороший продавець вражень повинен обов'язково знаходити час для підвищення своєї кваліфікації".

Мережа туроператора "Куда Угодно" охоплює 12 офісів, 10 з яких відкриті партнерами. Для того, щоб стати франчайзі, не потрібно платити паушального внеску. Як стверджує франчайзер, запропоновані партнеру комісійні вигідно відрізняються від інших на ринку. Крім цього компанія розробила спеціальну маркетингову програму розвитку мережі, яка сприяє успіху франчайзингового офісу, а не збагаченню власника франшизи. Ця програма передбачає, що туроператор "Куда Угодно" вкладає власні інвестиції в рекламну та маркетингову активність франчайзі офісу.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності