Середа
17.10.2012
Компанія, яка знайшла альтернативу пошті та кур’єрській доставці, шукає партнерів-франчайзі в Україні
 

Історія ТМ PickPoint розпочалася в 2010 році в Росії. За два роки компанія, яка забезпечує повний цикл доставки та видачі замовлень за допомогою мережі Автоматичних Поштових Терміналів (АПТ) та Пунктів Прийому Видачі замовлень (ППВ), відкрила на території РФ більше 500 точок. В 2012 році PickPoint вийшла на український ринок, націлившись розвивати мережу, залучаючи до цього процесу партнерів-франчайзі. "На даний момент у нас відсутні серйозні конкуренти на території України. Але, зважаючи на те, що в минулому році оборот вітчизняного ринку інтернет-торгівлі склав більше $ 4 млрд, ми плануємо перевести на себе левову частку інтернет-логістики та інтернет-розрахунків, - розповідає директор компанії PickPoint Сергій Стецюк. - До цього часу ринок логістичних послуг такого роду в Україні не працював, хоча в Європі він знаходиться на доволі високому рівні. Вивчивши європейський досвід ми вирішили впровадити цю систему і в нашій державі".

Вперше бізнес розпочався в Німеччині завдяки Німецькій Пошті (Deutsche Post), яка розвинула мережу з більш ніж 4 тисяч подібних терміналів. Завдяки такій інновації, як постамат, компанії вдалося відійти від великих витрат на оплату кур'єрської праці, зробивши процес прийому та видачі замовлень комфортним та незалежним від людського фактору. "Постамат - це поштовий термінал та банкомат, об'єднаний в один термінал, який дозволяє кінцевому клієнту отримати замовлення, зроблене в інтернеті, не очікуючи та не підлаштовуючись під кур'єра, - розповідає Сергій Стецюк. - Завдяки цьому людина може оптимізувати свій час. Постамати розташовуються в місцях з великим трафіком: в супермаркетах, торговельних центрах та на АЗС. Синергія бізнесу дозволяє отримати максимальний ефект. Людина забирає своє замовлення у тих місцях, де робить життєво необхідні покупки або заправляє свій автомобіль. Згідно оцінки маркетологів, споживачем даний сервіс сприймається більш дружньо, ніж існуючі на сьогодні способи доставки. А на фоні зростаючої вартості бензину, постамат завжди буде дешевшим та якіснішим, ніж кур'єрські послуги, і, відповідно, користуватиметься більшим попитом".

На сьогодні на території України функціонує вже більше 70 точок під ТМ PickPoint. До кінця року компанія планує розширити мережу до 300 пунктів. PickPoint вже налагодила співпрацю з такими лідерами ринку Інтернет-магазинів та каталогів, як Oriflame, Mary Kay, AVON, Yves Rosher та іншими. "В процесі підписання знаходиться договір з одним із лідерів ринку АЗС, співпраця з яким дасть можливість створення спільного кобрендингового проекту. Ведемо фінальні переговори з Інтернет-магазинами ROZETKA та "Сокол", - зазначає Сергій Стецюк.

Крім цього, зараз компанія активно веде переговори з потенційними франчайзі. "Ми націлені на пошук партнерів, які зможуть підтримувати бізнес в регіонах. Мережу плануємо будувати наступним чином: спершу охопити міста-мільйонники, потім - міста до 100 тис. чол, населені пункти до 50 тис. чол., і, нарешті, покрити всю "глибинку", - коментує Сергій Стецюк. - Адже, як показує наш досвід, 70% замовлень, зроблених через каталоги, припадають на регіони. В столиці купити хорошу річ не проблемно: існує багато пропозицій від відомих брендів. В "глибинці" ж єдиною можливістю придбати якісну брендову річ за помірними цінами є каталог".

Для того, щоб розпочати бізнес з PickPoint, необхідно оплатити вартість франшизи - 5 тис. євро. Розмір початкових інвестицій становить 1, 151 млн грн. 45% від цієї суми (521 тис.) - це внесок франчайзі, решта - кредит банку. Роялті та інші постійні платежі складатимуть 5% від виручки, отриманої від комерційної діяльності за попередній квартал, сервісне обслуговування - 6 тис. грн в рік. Окупність проекту складає від 2 до 3 років.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Якою має бути візитка /27.01.2010

Візитна картка створює враження про компанію. Ось чому надзвичайно важливо, як саме вона виглядає та що на ній написано

популярне на форумі

Открытие СТО. Бизнес-план

Кредитор? Вам потрібна термінова позика чи бізнес-позика? Ти будешвідмовлено в отриманні позики...

3 коментар
остання 20.11.2017
Открытие СТО. Бизнес-план

Раскрутка, PR, брендинг, узнаваемость ТМ - дело маркетологов, а мастер должен заниматься своим...

3 коментар
остання 10.03.2017
BVS-Rabota: працевлаштування по франчайзингу

Вимоги до приміщення для філіала

1 коментар
остання 25.11.2016
LEGO по-франчайзингу

Я хочу получать комментарии по этой теме на e-mail

1 коментар
остання 16.08.2016
Открытие СТО. Бизнес-план

На рахунок зарплата майстру 30% від заказу. Це дуже мало як для майстра. Якщо дійсно хороший...

3 коментар
остання 15.07.2016
Работа за границей - возможность выжить?

Мне интересно, насколько реально перевестись в зарубежное отделение компании, если есть...

2 коментар
остання 21.05.2016
Ринок бутильованої води зростає

Лично я стараюсь употребить дневную норму воды. Чаще всего покупаю уже розлтую в бутыли воду, но...

2 коментар
остання 21.05.2016
Как открыть рекламное агентство. Бизнес-план

головне щоб структура бізнес плану відповідала стандартам (для якісних підприємств)

2 коментар
остання 12.04.2016