Екочудо – франчайзинговий рятівник ґрунту

Вівторок
16.10.2012
Компанія, що володіє технологією виробництва біогумусу, шукає франчайзі в Україні
 

Основний напрям діяльності ТОВ “Екочудо Україна” – виробництво органічних добрив за допомогою черв’яка “Старатель”, розповсюдження цих же добрив, а також вирощування та продаж черв’яків “Старатель”. Франчайзингова концепція під торговою маркою “Екочудо” являє собою передачу технології виробництва біогумусу. На сьогоднішній день компанія особисто займається виробництвом органічних добрив. Представники торгової марки планують розвивати франчайзинг на території всієї України.

“Зараз в нашій країні досить інтенсивно розвивається сільське господарство. З його розвитком все частіше використовуються хімічні добрива, які згодом знесилюють землі, - розповідає помічник керівника компанії “Екочудо Україна” Юлія Мухоїд. – Біогумус “Екочудо” навпаки надає можливість відроджувати плодючість самих ґрунтів. Потім покращується якість культур та прискорюється їхній ріст”.

Для того, щоб мати можливість користуватись технологією виробництва органічних добрив “Екочудо”, необхідно сплатити початковий внесок в сумі 30 тис. грн. Розмір та термін оплати роялті визначається за домовленістю з франчайзером. Компанія надає всі необхідні документи та сертифікати, консультує на етапі організації виробництва та експлуатації, а також допомагає в навчанні персоналу. В свою чергу франчайзер готовий розпочати співпрацю лише з партнером, який обізнаний в сфері сільського господарства та має уявлення чим займатиметься.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності