13.10.2012

McDonald’s: від фаст-фуду до кави

Провідний світовий гравець ринку швидкого харчування взявся за продаж меленої та зернової кави

Після успішної реалізації проекту "McCafe" американська корпорація "McDonald's" вирішила запустити виробництво упакованої кави. Всі необхідні документи для реєстрації торгової марки були передані в Бюро з патентів і товарних знаків США. Так що в найближчому майбутньому любителі кави зможуть оцінити на смак і якість ще один бренд від McDonald's.

всередині кафе

Одним з найвдаліших проектів компанії за останній час стала мережа кав’ярень "McCafe"

Представники компанії поки що активно не афішують інформацію про новий проект, але і не спростовують його реалізацію. "Ми завжди шукаємо нові та цікаві способи залишатися актуальними для наших клієнтів і бути там, де ми їм потрібні", - розповідає прес-секретар McDonald's Даня Прауд.

Найбільша в світі мережа ресторанів швидкого харчування "McDonald's" розвиває кавовий напрямок і в Україні. На сьогоднішній день успішно працюють 7 кав'ярень "McCafe" в Києві, Львові, Одесі та Дніпропетровську. Найближчим часом повинні відкритися ще 3 заклади на базі вже існуючих фаст-фудів "McDonald's".

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank