Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг

Середа
10.10.2012
Представники торгової марки націлені відкривати франчайзингові центри здорового дозвілля по всій Україні
 

Торгова марка “Еко-шик” представляє собою центр здорового дозвілля - проект популяризації здорового способу життя, корисного харчування та захисту навколишнього середовища. Центр об’єднує в собі магазини екологічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від дієтолога та супутні послуги по організації еко-кейтерингу, еко-дизайну та еко- і оздоровчого туризму. На сьогоднішній день працює 2 власних магазина “Еко-шик” в Києві. Один з них функціонує, як центр здорового дозвілля. Найближчим часом має відкритись перший франчайзинговий магазин в Луганську.

“Центр здорового дозвілля “Еко-шик” виник, як результат моєї наукової та громадської діяльності. Ще у 2002 році я приймала участь у програмі Євросоюзу з розвитку зеленого туризму та органічного землеробства. З тих пір ідея реалізувалась у комплексний еко-центр, - ділиться директор центру здорового дозвілля “Еко-шик” Людмила Веспер. – Ми постійно отримуємо замовлення з інших міст. Відповідно, виникла необхідність створення команди людей, які готові представити торгову марку у вже діючому форматі. Тому на сьогоднішній день активно шукаємо потенційних франчайзі в містах та регіонах, де є попит на екологічні продукти”.

Для того, щоб розпочати бізнес під торговою маркою “Еко-шик”, необхідно здійснити передплату в сумі € 5 тис. для розроблення плану по організації та реалізації технічних завдань. Надалі розмір інвестицій залежить від місця розташування та формату магазину. Франчайзер не обтяжує партнера обов’язковими нормами щодо площі та дизайну приміщення. Також франчайзі отримує допомогу в питаннях маркетингу, реклами, контактів постачальників та в навчанні персоналу.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Якою має бути візитка /27.01.2010

Візитна картка створює враження про компанію. Ось чому надзвичайно важливо, як саме вона виглядає та що на ній написано