П'ятниця
05.10.2012
В цьому році компанія вже виконала всі поставлені завдання, мережа поповнилася 8 новими магазинами
 

В 2012-му міжнародна торговельна мережа продовольчих супермаркетів SPAR в Україні поповнилася одразу вісьмома новими магазинами. Нові точки з'явилися в Києві, Луганську, Дніпропетровську, Кривому Розі та Рубіжному. "Ми вважаємо, що наша діяльність цього року була успішною, - стверджує власник компанії SPAR-Україна Сергій Касьянов. - Всі завдання, які компанія поставила перед собою - виконані. Магазини, які планували відкрити – вже відкрили. На сьогодні СПАР не ставить перед собою завдання великої експансії, а бачить майбутнє в розвитку франчайзингу. Крім цього, зараз велику увагу ми приділяємо формуванню лінійки товарів".

На сьогодні магазини мережі працюють в 5-х форматах: SPAR Express, SPAR, EUROSPAR, INTERSPAR, та SPAR Гурме. В майбутньому компанія планує сконцентруватися на сегменті SPAR і по франчайзингу на SPAR Express. "Вважаємо, що в даний період популярнішими будуть менші формати, - стверджує Сергій Касьянов. - Розвивати мережу плануємо поки що в тих регіонах, де вже присутні - це Київська, Луганська, Харківська та Дніпропетровська області. Крім цього плануємо створити закупочні компанії і розширювати виробництво товарів "private label".

Ще один, перспективний для розвитку мережі SPAR-Україна формат - це делікатесний маркет. Перший заклад такого типу відкрився рік тому у Луганську. Ще один SPAR Гурме працює зараз у Харкові. "За нашим аналізом споживчих настроїв, в кожному місті є категорія покупців, які потребують такого товару. Але число цих магазинів обмежене в зв’язку з невеликою кількістю покупців. Як показує практика 1-2 магазини такого формату в місті достатньо, - зазначає Сергій Касьянов.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Якою має бути візитка /27.01.2010

Візитна картка створює враження про компанію. Ось чому надзвичайно важливо, як саме вона виглядає та що на ній написано