28.09.2012

"Новые окна" націлені на Схід та Крим

Представники торгової марки невдовзі відкриють "другу чергу" франчайзингових салонів в Луганській, Запорізькій, Дніпровській областях та в АР Крим

Компанія "Новые Окна" займається виробництвом металопластикових вікон та вхідних систем будь-яких рівнів складності. Свою діяльність вона розпочала ще в 2005 році, а вже в 2006 завод почав співпрацювати з німецькою компанією VEKA, використовуючи в роботі профільні системи VEKA. На сьогоднішній день відкрито більше 50 фірмових салонів під торговою маркою "Новые Окна" в Донецьку, Луганську, Краматорську, Запоріжжі, Кривому Розі, Севастополі, Ялті та багатьох інших містах, які успішно реалізують продукцію заводу "Новые Окна" під його брендом.

завод вікон

Завдяки спеціалізованій програмі з конструювання вікон WinCalc та оптимізації виробництва, металопластикові вироби відповідають найсуворішим вимогам європейської якості

"Вперше ми зіткнулися з темою розвитку франчайзингу бренду "Новые Окна" в 2010 році. У той час кілька наших постійних партнерів просили дати дозвіл на співпрацю з торговою маркою, а також брати участь у партнерських програмах і рекламних акціях заводу, - ділиться спеціаліст з розвитку компанії "Новые Окна" Тетяна Андрусяк. - До середини 2012 року ідея франчайзингу зміцніла і отримала продовження в нових відкриттях салонів в містах південно-східного регіону. На даний момент практично на всій території східної України відкриті франчайзингові салони. На цьому ми не зупиняємося. В найближчому майбутньому плануємо відкрити партнерські салони в Дніпропетровській та Харківській областях".

Інвестиції, які знадобляться для відкриття салону (витрати на виготовлення вивіски, виготовлення і установка виставкових зразків, брендування приміщення), складуть близько 40 тис. грн. Всі інші витрати на себе бере компанія "Новые Окна". Площа приміщення під салон повинна бути не менша 20 м2 і мати окремий вихід на вулицю. Є особливі умови розміщення такого магазину: місце в центральній частині міста або в районі з гарною відвідуваністю. Франчайзер надасть партнеру інформаційну і рекламну підтримку, а також навчання та атестацію персоналу в навчальному центрі компанії.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank