Четвер
20.09.2012
Нова трьохповерхова кав’ярня компанії відкрилася на Хрещатику
 

Українська мережа кав’ярень ТМ "Шоколадниця" поповнилася ще одним закладом у Києві. В центрі міста, на вул. Хрещатик, 24, компанія відкрила найбільшу українську "Шоколадницю". Кав’ярня розташовується одразу на трьох поверхах, кожен з яких оформлений в іншому стилі. "Для цього ми використали різні елементи дизайну та тканини, - розповідає директор мережі кав'ярень "Шоколадниця" Вадим Височин. - Крім цього, на останньому поверсі ще збереглася унікальна автентична стеля початку ХХ століття".

Нова "Шоколадниця" відрізняється не лише своїми розмірами, але й розширеним сервісом Coffee to go. "Це - перший об'єкт, в якому ми, одразу ж після відкриття, зробили акцент на послузі "Кава з собою", - розповідає Вадим Височин. - В закладі розміщується зона самообслуговування, де клієнт, беручи каву з собою, може покласти туди цукор, корицю та інші доповнювачі".

На сьогодні мережа "Шоколадниці" об'єднує 16 закладів в Києві, Сімферополі та Одесі. З них 3 працюють на умовах франчайзингу. До кінця року компанія планує відкрити ще 1-2 кав’ярні, а в 2013 - поповнити мережу ще 3 закладами.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Якою має бути візитка /27.01.2010

Візитна картка створює враження про компанію. Ось чому надзвичайно важливо, як саме вона виглядає та що на ній написано

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

популярне на форумі

Taco Bell собирается в Россию

Хочу эту франшизу

1 коментар
остання 19.04.2018
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока

Давай откроем этот бизнес в Беларуси.

1 коментар
остання 06.10.2016
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.

Полезная информация

1 коментар
остання 16.04.2016
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...

2 коментар
остання 18.02.2016
Макдональдс в цифрах

Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно

1 коментар
остання 27.01.2016
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst

Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...

1 коментар
остання 13.10.2015
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Бываю довольно часто, всегда заказываю сок томатный и фрешлайн. Ребята на кассе довольно...

2 коментар
остання 17.06.2015
Как открыть мини-пивоварню? Бизнес-план

Доводилось пробовать пиво в заведениях, где стоят пивоварни не только от Генрих Шульц, но и от...

1 коментар
остання 12.02.2015