Mortimer: франчайзі до нового навчального року

Понеділок
10.09.2012
Партнерські клуби англійської мови відкрилися у Львові та Харкові
 

Наприкінці серпня мережа клубів з вивчення англійської мови Mortimer English Club поповнилася двома закладами у Львові та Харкові. "Вчителі нових школ успішно відвідали тренінги за програмами та методикою Мортімер, і з великим ентузіазмом приступили до роботи у рідних містах. Відкриття клубів відбулися з гучними та цікавими презентаціями навчальних програм, безкоштовними демонстраційними уроками та анімаційною програмою", - розповіла Інна Азарова, майстер-партнер компанії Mortimer English Club в Україні.

У Львові школу Mortimer відкрив вже діючий франчайзі компанії. "Підписуючи угоду про партнерство ми закріплюємо за нашими франчайзі ексклюзивне право на певну територію. В її межах партнер може відкрити скільки завгодно точок, - розповідає Інна Азарова. - Цікаво те, що останнім часом франчайзі Mortimer English Club проявляють все більшу зацікавленість у можливості відкриття одразу кількох партнерських точок".

Концепція Mortimer English Club користується популярністю у 22 країнах світу. Методика та програми були розроблені ще у 1990 році. В нашій державі школи Mortimer працюють у таких містах, як Київ, Дніпропетровськ, Кіровоград, Львів та Харків. Всього українська мережа Mortimer налічує вже 10 точок.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності