В Ельдорадо - хвиля нових відкриттів

П'ятниця
07.09.2012
Магазини нових франчайзі відкрились у Світловодську та Слов’янську, на черзі - запуск найбільшої партнерської точки на Донеччині
 

Після того, як у червні цього року компанія "Ельдорадо" впровадила оновлену схему франчайзингу, розвиток партнерської мережі почав стрімко набирати обертів. Нещодавно коло партнерів "Ельдорадо" поповнилося ще двома франчайзинговими магазинами, котрі відкрилися у Світловодську (Кіровоградська область) та Слов'янську (Донецька область). "Обидві точки до цього часу працювали з нами як магазини побутової техніки, однак під іншими брендами, - розповідає Володимир Лагоцький, керівник департаменту франчайзингу "Ельдорадо". - Власники об'єктів 2,5 місяці тому відвідали нашу презентаційну конференцію в Києві і зацікавилися партнерською пропозицією. Зараз точки, які пройшли ребрендінг, функціонують як повноцінні франчайзі "Ельдорадо".

Тепер компанія "Ельдорадо" працює над відкриття свого франчайзингового флагману: магазину у Сєвєродонецьку. Як зазначив Володимир Лагоцький, площа майбутнього закладу дорівнюватиме аж 800 м2, тоді як квадратура інших партнерських магазинів становить в середньому 450 м2.

На сьогодні під ТМ "Ельдорадо" працює 83 власних та 9 франчайзингових магазини. Пропонуючи партнерську співпрацю компанія орієнтується на міста з кількістю населення від 20 тис. чоловік. Відкрити бізнес під покровом популярного бренду можна як "з нуля", так і вже будучи діючим оператором ринку.