Fish Massage: азіатська новинка франчайзингу

Вівторок
04.09.2012
Мережа салонів іхтіомасажу рибками Гарра Руфа активно розширюється за рахунок регіонів
 

Історія СПА-салонів іхтіомасажу рыбками Гарра Руфа під ТМ Fish Massage розпочалася в 2011 році, коли автор ідеї Олександр Костромін разом із своїм майбутнім партнером зустрічав Новий рік в Південно-Східній Азії. "В Сінгапурі я побачив цю процедуру і вирішив спробувати сам. Масаж дуже сподобався, а тому вже в квітні 2011 року ми, разом із партнером, відкрили перший салон в столичному ТРК "Блокбастер". Проектування концепції та розробка стратегії зайняли близько трьох місяців, - розповідає Олександр Костромін. - З самого початку ми вирішили, що позиціонуватимемо нашу послугу як досить доступну, але з високим рівнем сервісу. В одному із київських VIP салонів така процедура коштувала 900 гривень. Ця ціна - надто завищена. Ми ж робимо упор не на ціну, а на кількість клієнтів. Це дозволяє отримувати прибутки безперервно".

На сьогодні мережа салонів ТМ Fish Massage охоплює 3 власних заклади у Києві та один у Москві. Протягом місяця відкриються 3 перших франчайзингових салони: 1 в Одесі та 2 у Харкові. Потім ще два партнерських заклади розпочнуть роботу в Києві. Крім цього зараз компанія веде переговори з 5 потенційними франчайзі. "До розвитку мережі по франчайзингу нас спонукали наші ж майбутні партнери, котрі зверталися до нас із проханням допомогти у відкритті подібного до нашого закладу", - розповідає Олександр Костромін.

Для того, щоб відкрити СПА-салон ТМ Fish Massage, необхідно сплатити паушальний внесок в розмірі $ 1 тис. Щомісячні рекламні відрахування становлять $ 150, роялті - відсутні. Компанія припускає можливість відкриття франчайзингових точок як на базі вже існуючих салонів, так і на базі великих торговельних центрів. "Своїх партнерів ми забезпечуємо комплексною підтримкою, що включає в себе право на використання товарного знаку, розробку дизайну проекту, початкове навчання персоналу салонів-партнерів, розміщення інформації про салони на наших інформаційних ресурсах та на печатній продукції у всіх наших закладах, - стверджує Олександр Костромін. - Цей бізнес - доволі специфічний, адже маємо справу із живими істотами - рибами. А тому для дилетанта відкрити його без проблем - практично неможливо".


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується