Fish Massage: азіатська новинка франчайзингу

Вівторок
04.09.2012
Мережа салонів іхтіомасажу рибками Гарра Руфа активно розширюється за рахунок регіонів
 

Історія СПА-салонів іхтіомасажу рыбками Гарра Руфа під ТМ Fish Massage розпочалася в 2011 році, коли автор ідеї Олександр Костромін разом із своїм майбутнім партнером зустрічав Новий рік в Південно-Східній Азії. "В Сінгапурі я побачив цю процедуру і вирішив спробувати сам. Масаж дуже сподобався, а тому вже в квітні 2011 року ми, разом із партнером, відкрили перший салон в столичному ТРК "Блокбастер". Проектування концепції та розробка стратегії зайняли близько трьох місяців, - розповідає Олександр Костромін. - З самого початку ми вирішили, що позиціонуватимемо нашу послугу як досить доступну, але з високим рівнем сервісу. В одному із київських VIP салонів така процедура коштувала 900 гривень. Ця ціна - надто завищена. Ми ж робимо упор не на ціну, а на кількість клієнтів. Це дозволяє отримувати прибутки безперервно".

На сьогодні мережа салонів ТМ Fish Massage охоплює 3 власних заклади у Києві та один у Москві. Протягом місяця відкриються 3 перших франчайзингових салони: 1 в Одесі та 2 у Харкові. Потім ще два партнерських заклади розпочнуть роботу в Києві. Крім цього зараз компанія веде переговори з 5 потенційними франчайзі. "До розвитку мережі по франчайзингу нас спонукали наші ж майбутні партнери, котрі зверталися до нас із проханням допомогти у відкритті подібного до нашого закладу", - розповідає Олександр Костромін.

Для того, щоб відкрити СПА-салон ТМ Fish Massage, необхідно сплатити паушальний внесок в розмірі $ 1 тис. Щомісячні рекламні відрахування становлять $ 150, роялті - відсутні. Компанія припускає можливість відкриття франчайзингових точок як на базі вже існуючих салонів, так і на базі великих торговельних центрів. "Своїх партнерів ми забезпечуємо комплексною підтримкою, що включає в себе право на використання товарного знаку, розробку дизайну проекту, початкове навчання персоналу салонів-партнерів, розміщення інформації про салони на наших інформаційних ресурсах та на печатній продукції у всіх наших закладах, - стверджує Олександр Костромін. - Цей бізнес - доволі специфічний, адже маємо справу із живими істотами - рибами. А тому для дилетанта відкрити його без проблем - практично неможливо".