04.09.2012

Fish Massage: азіатська новинка франчайзингу

Мережа салонів іхтіомасажу рибками Гарра Руфа активно розширюється за рахунок регіонів

Історія СПА-салонів іхтіомасажу рыбками Гарра Руфа під ТМ Fish Massage розпочалася в 2011 році, коли автор ідеї Олександр Костромін разом із своїм майбутнім партнером зустрічав Новий рік в Південно-Східній Азії. "В Сінгапурі я побачив цю процедуру і вирішив спробувати сам. Масаж дуже сподобався, а тому вже в квітні 2011 року ми, разом із партнером, відкрили перший салон в столичному ТРК "Блокбастер". Проектування концепції та розробка стратегії зайняли близько трьох місяців, - розповідає Олександр Костромін. - З самого початку ми вирішили, що позиціонуватимемо нашу послугу як досить доступну, але з високим рівнем сервісу. В одному із київських VIP салонів така процедура коштувала 900 гривень. Ця ціна - надто завищена. Ми ж робимо упор не на ціну, а на кількість клієнтів. Це дозволяє отримувати прибутки безперервно".

Fish Massage

За рахунок особливості будови ротової порожнини, що діє як "скребок" процедура іхтіомасажу абсолютно безболісна. Гарра Руфа вибирають лише пошкоджені і огрубілі ділянки шкіри і дуже делікатно прибирають їх. Крім того, Рибка-лікар не має зубів.

На сьогодні мережа салонів ТМ Fish Massage охоплює 3 власних заклади у Києві та один у Москві. Протягом місяця відкриються 3 перших франчайзингових салони: 1 в Одесі та 2 у Харкові. Потім ще два партнерських заклади розпочнуть роботу в Києві. Крім цього зараз компанія веде переговори з 5 потенційними франчайзі. "До розвитку мережі по франчайзингу нас спонукали наші ж майбутні партнери, котрі зверталися до нас із проханням допомогти у відкритті подібного до нашого закладу", - розповідає Олександр Костромін.

Для того, щоб відкрити СПА-салон ТМ Fish Massage, необхідно сплатити паушальний внесок в розмірі $ 1 тис. Щомісячні рекламні відрахування становлять $ 150, роялті - відсутні. Компанія припускає можливість відкриття франчайзингових точок як на базі вже існуючих салонів, так і на базі великих торговельних центрів. "Своїх партнерів ми забезпечуємо комплексною підтримкою, що включає в себе право на використання товарного знаку, розробку дизайну проекту, початкове навчання персоналу салонів-партнерів, розміщення інформації про салони на наших інформаційних ресурсах та на печатній продукції у всіх наших закладах, - стверджує Олександр Костромін. - Цей бізнес - доволі специфічний, адже маємо справу із живими істотами - рибами. А тому для дилетанта відкрити його без проблем - практично неможливо".

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Fish Massage: азіатська новинка франчайзингу

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1167 коментарів, 278 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank