Travel Professional Agency: для досвідчених та новачків

Середа
29.08.2012
Партнерами мережі можуть стати як вже діючі туристичні агенції, так і новостворені компанії
 

Компанія Travel Professional Group, колектив якої працює на ринку туристичних послуг починаючи з 1994 року, взялася за розвиток партнерської мережі турагенцій. Франчайзинговий проект Travel Professional Agency, запущений в 2011 році, передбачає співпрацю як з новоствореними компаніями, так і з діючими туристичними агенціями. На сьогодні під торговою маркою працює 8 представництв в Україні та за кордоном, а також - 6 франчайзингових точок. "Ми розвиваємо мережу для того, щоб просувати якісний продукт нашого туроператора, - стверджує керівник департаменту франчайзингу Travel Professional Agency Марина Горідько. - Наша продукція орієнтована на задоволення будь-яких забаганок зацікавлених туристів, а тому можемо забезпечити партнера високим рівнем продажів".

Своїм клієнтам Travel Professional Agency пропонує широкий спектр турів. "Ми - єдина в Україні туристична компанія, яка має власний офіс у Тайланді. Також ми співпрацюємо з ексклюзивними готелями у Греції, реалізуємо висококонкурентні тури до ОАЕ, країн Європи, Африки та Північної і Південної Америки", - розповідає Марина Горідько.

Для того, щоб стати франчайзі Travel Professional Agency, необхідно володіти інвестиціями в розмірі 25 тис. грн. "Однією з пріоритетних переваг нашої компанії, як франчайзера, є відсутність будь-яких обов'язкових платежів: паушального внеску та щомісячних роялті, - розповідає Марина Горідько. - Проте, якщо агенція буде працювати в мережі, обов'язковим є брендування офісу в нашому корпоративному стилі. Тому інвестиції, які ми прописали, призначені для оформлення зовнішнього вигляду фасаду або, якщо це закрита точка продажу, для створення макетів та іншої брендованої продукції".


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію