Travel Professional Agency: для досвідчених та новачків

Середа
29.08.2012
Партнерами мережі можуть стати як вже діючі туристичні агенції, так і новостворені компанії
 

Компанія Travel Professional Group, колектив якої працює на ринку туристичних послуг починаючи з 1994 року, взялася за розвиток партнерської мережі турагенцій. Франчайзинговий проект Travel Professional Agency, запущений в 2011 році, передбачає співпрацю як з новоствореними компаніями, так і з діючими туристичними агенціями. На сьогодні під торговою маркою працює 8 представництв в Україні та за кордоном, а також - 6 франчайзингових точок. "Ми розвиваємо мережу для того, щоб просувати якісний продукт нашого туроператора, - стверджує керівник департаменту франчайзингу Travel Professional Agency Марина Горідько. - Наша продукція орієнтована на задоволення будь-яких забаганок зацікавлених туристів, а тому можемо забезпечити партнера високим рівнем продажів".

Своїм клієнтам Travel Professional Agency пропонує широкий спектр турів. "Ми - єдина в Україні туристична компанія, яка має власний офіс у Тайланді. Також ми співпрацюємо з ексклюзивними готелями у Греції, реалізуємо висококонкурентні тури до ОАЕ, країн Європи, Африки та Північної і Південної Америки", - розповідає Марина Горідько.

Для того, щоб стати франчайзі Travel Professional Agency, необхідно володіти інвестиціями в розмірі 25 тис. грн. "Однією з пріоритетних переваг нашої компанії, як франчайзера, є відсутність будь-яких обов'язкових платежів: паушального внеску та щомісячних роялті, - розповідає Марина Горідько. - Проте, якщо агенція буде працювати в мережі, обов'язковим є брендування офісу в нашому корпоративному стилі. Тому інвестиції, які ми прописали, призначені для оформлення зовнішнього вигляду фасаду або, якщо це закрита точка продажу, для створення макетів та іншої брендованої продукції".