Travel Professional Agency: для досвідчених та новачків

Середа
29.08.2012
Партнерами мережі можуть стати як вже діючі туристичні агенції, так і новостворені компанії
 

Компанія Travel Professional Group, колектив якої працює на ринку туристичних послуг починаючи з 1994 року, взялася за розвиток партнерської мережі турагенцій. Франчайзинговий проект Travel Professional Agency, запущений в 2011 році, передбачає співпрацю як з новоствореними компаніями, так і з діючими туристичними агенціями. На сьогодні під торговою маркою працює 8 представництв в Україні та за кордоном, а також - 6 франчайзингових точок. "Ми розвиваємо мережу для того, щоб просувати якісний продукт нашого туроператора, - стверджує керівник департаменту франчайзингу Travel Professional Agency Марина Горідько. - Наша продукція орієнтована на задоволення будь-яких забаганок зацікавлених туристів, а тому можемо забезпечити партнера високим рівнем продажів".

Своїм клієнтам Travel Professional Agency пропонує широкий спектр турів. "Ми - єдина в Україні туристична компанія, яка має власний офіс у Тайланді. Також ми співпрацюємо з ексклюзивними готелями у Греції, реалізуємо висококонкурентні тури до ОАЕ, країн Європи, Африки та Північної і Південної Америки", - розповідає Марина Горідько.

Для того, щоб стати франчайзі Travel Professional Agency, необхідно володіти інвестиціями в розмірі 25 тис. грн. "Однією з пріоритетних переваг нашої компанії, як франчайзера, є відсутність будь-яких обов'язкових платежів: паушального внеску та щомісячних роялті, - розповідає Марина Горідько. - Проте, якщо агенція буде працювати в мережі, обов'язковим є брендування офісу в нашому корпоративному стилі. Тому інвестиції, які ми прописали, призначені для оформлення зовнішнього вигляду фасаду або, якщо це закрита точка продажу, для створення макетів та іншої брендованої продукції".


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Якою має бути візитка /27.01.2010

Візитна картка створює враження про компанію. Ось чому надзвичайно важливо, як саме вона виглядає та що на ній написано