Fit to Flу - новобранець фітнес-франчайзингу

Субота
25.08.2012
У "FitCurves" з’явився перспективний конкурент - мережа wellness-клубів "Fit to Fly"
 

Список нових франчайзерів поповнила ще одна фітнес-студія "Fit to Fly". "Fit to Fly" - це мережа wellness-клубів, що включають в себе експрес фітнес тренування, програму здорового харчування і тренінги духовного розвитку для жінок. Франчайзингова пропозиція від компанії "Фіт ту Флай" надійшла на ринок в 2011 році. На сьогодні мережа нараховує 2 власні фітнес-студії і 4 франчайзингові. "Перші 6 wellness-клубів ми відкрили в Севастополі. На стадії старту ще одна франчайзингова фітнес-студія в цьому ж місті, - розповідає комерційний директор компанії "Фіт ту Флай" Костянтин Романов. - Але на цьому ми не зупиняємося. Вже у вересні відкриються ще 3 франчайзингові клуби в Дніпропетровську і Києві".

"Наша компанія націлена на розширення власної мережі фітнес клубів "Fit to Fly" за франчайзинговою концепцією. Так вектор розвитку наших послуг буде відбуватися швидше і в правильному напрямку, - ділиться Костянтин Романов. - Загалом, ми плануємо закріпитися в Україні та зарекомендувати себе на російському ринку. Тому до кінця року будемо по максимуму розвивати мережу wellness-клубів у різних регіонах".

На сьогоднішній день основними конкурентами "Fit to Fly" є фітнес клуби "FitCurves", "Slimclub" і "NEWBODY". Але все ж франчайзингова пропозиція компанії відрізняється від вищеперелічених гравців ринку. Для того що б відкрити фітнес-студію "Fit to Fly", необхідні інвестиції в сумі $ 20 тис. У вартість входить вступний внесок, необхідний інвентар, техніка, реклама та підтримка франчайзера. Фітнес-студії "Fit to Fly" можуть бути відкриті у форматі окремого клубу з окремим входом з вулиці, а також - у форматі клубу в торговому комплексі. Для цього необхідно приміщення площею від 50 до 300 м2

.