13.08.2012

Взуттєвий франчайзинг

Торгова марка "Монарх" ще думає, чи відновлювати франчайзинг, тоді як "Respect" активно співпрацює з франчайзі

Взуттєва компанія "Монарх" в передкризові роки розвивала свою мережу за допомогою франчайзингу, але в 2009 призупинила співпрацю з потенційними франчайзі. На сьогодні під торговою маркою "Монарх" відкриваються лише власні магазини. Чи буде в найближчому майбутньому пропозиція про партнерство з франчайзі - поки що невідомо. Інший гравець ринку - салони взуття "Respect" - не втрачав часу і з 2010 року почав активно розширювати мережу по франчайзингу. Зараз під крилом компанії працюють 27 роздрібних і 10 франчайзингових магазинів на території всієї України.

Respect Фото "Респект-Україна"

В магазинах "Respect" представлені відомі торговельні марки: Respect, Corso Como, Mascotte, LiAnne, Marc, Rohde, Daniel Hechter, Lisette, Hardwood та інші

"Найближчим часом ми готуємося до відкриття ще трьох франчайзингових салонів взуття. На даний момент узгоджуємо з нашими партерами проекти відкриття магазинів, - ділиться менеджер з розвитку франчайзингових клієнтів компанії "Респект-Україна" Максим Невечеря. - А загалом, ми націлені на активний розвиток мережі магазинів "Respect" в обласних центрах і великих містах".

Компанія "Респект-Україна" є представником Російської взуттєвої компанії "Респект" в Українi. Мережа салонів взуття присутня на українському ринку з 2004 року і на сьогодні налічує 37 магазинів, 27 з яких - власні. Різні формати салонів взуття припускають наявність площі в розмірі від 80 до 250 м2. Салон взуття "Respect" повинен розташовуватися в торговельному центрі або на одній з центральних вулиць міста.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Взуттєвий франчайзинг

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1168 коментарів, 280 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank