13.08.2012

Взуттєвий франчайзинг

Торгова марка "Монарх" ще думає, чи відновлювати франчайзинг, тоді як "Respect" активно співпрацює з франчайзі

Взуттєва компанія "Монарх" в передкризові роки розвивала свою мережу за допомогою франчайзингу, але в 2009 призупинила співпрацю з потенційними франчайзі. На сьогодні під торговою маркою "Монарх" відкриваються лише власні магазини. Чи буде в найближчому майбутньому пропозиція про партнерство з франчайзі - поки що невідомо. Інший гравець ринку - салони взуття "Respect" - не втрачав часу і з 2010 року почав активно розширювати мережу по франчайзингу. Зараз під крилом компанії працюють 27 роздрібних і 10 франчайзингових магазинів на території всієї України.

Respect Фото "Респект-Україна"

В магазинах "Respect" представлені відомі торговельні марки: Respect, Corso Como, Mascotte, LiAnne, Marc, Rohde, Daniel Hechter, Lisette, Hardwood та інші

"Найближчим часом ми готуємося до відкриття ще трьох франчайзингових салонів взуття. На даний момент узгоджуємо з нашими партерами проекти відкриття магазинів, - ділиться менеджер з розвитку франчайзингових клієнтів компанії "Респект-Україна" Максим Невечеря. - А загалом, ми націлені на активний розвиток мережі магазинів "Respect" в обласних центрах і великих містах".

Компанія "Респект-Україна" є представником Російської взуттєвої компанії "Респект" в Українi. Мережа салонів взуття присутня на українському ринку з 2004 року і на сьогодні налічує 37 магазинів, 27 з яких - власні. Різні формати салонів взуття припускають наявність площі в розмірі від 80 до 250 м2. Салон взуття "Respect" повинен розташовуватися в торговельному центрі або на одній з центральних вулиць міста.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank