06.08.2012

Мафія: сімейні цінності в регіони

Компанія перестала розширювати мережу ресторанів у Києві, Харкові та Дніпропетровську. Тепер представники бачать потенціал в інших містах

Під торговою маркою "Мафія" відкриваються мережі ресторанів італійської та японської кухні. Перший заклад стартував в 2008 році в Харкові, а з 2010 власники оголосили про розвиток бренду за схемою франчайзингу. На сьогодні мережа нараховує 20 закладів у Києві, Харкові та Дніпропетровську, з них більше половини відкриті, як франчайзі. Компанія і далі планує розвивати торгову марку, але вже в інших регіонах. Такий напрямок вибрано через насичення ринку в містах, де вже працюють ресторани "Мафія".

офіціант зала ресторану

В інтер’єрі мережі ресторанів "Мафія" втілена концепція сонячної Італії

"На поточний момент ми шукаємо партнерів в таких регіонах, де ресторанів ще немає. У тих містах, в яких вже присутні заклади, ми розвиваємося самостійно або разом з партнерами, але без появи нових учасників мережі", - розповів керівник з розвитку мережі ресторанів "Мафія" Євген Резуєв.

Хоча компанія і націлена збільшувати кількість ресторанів, але активно не афішує пропозицію співпраці по франчайзингу. Така ситуація не говорить про те, що франчайзингове партнерство призупинено - представники мережі націлені на суб'єктивний і обережний відбір майбутніх франчайзі. На сьогоднішній день вже підписано три угоди про співпрацю в регіонах. У яких саме містах будуть відкриті нові ресторани "Мафія", поки що невідомо.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Мафія: сімейні цінності в регіони

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1167 коментарів, 278 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank