Провокація перша у рейтинзі Forbes

Понеділок
30.07.2012
Провокаційний бренд модного одягу очолив рейтинг найбільш привабливих для старту франшиз
 

Франшиза модного одягу під ТМ "Провокація", яка вже більше року представлена і на українському ринку, була визнана найкращою франчайзинговою пропозицією. В липневому номері російського журналу Forbes був опублікований список найбільш привабливих для старту франшиз. Лідером рейтингу стала мережа магазинів ТМ "Провокація".

Для створення рейтингу видання відібрало 120 франшиз, які найбільш активно розвиваються, розділила їх за галузями, у кожній галузі обрала трійку тих, що найбільш активно зростають, а потім - проаналізувала їх за кількома критеріями. Forbes вивчив кількість відкритих та закритих франчайзингових точок, терміни окупності, розміри паушального внеску та початкових інвестицій, консультації та підтримку, яку надає франчазер.

На сьогодні мережа магазинів ТМ "Провокація" охоплює 95 магазинів на території Росії, України, Білорусії та Казахстану. Своєму визнанню компанія завдячує також успішному розвитку на теренах України. Всього за рік присутності на вітчизняному ринку компанія розширила свою мережу до 12 точок. Магазини ТМ "Провокація" з'явилися в містах-мільйонниках, обласних центрах та невеликих містах. Франчайзер надав своїм партнерам найрізноманітніші варіанти для співпраці: від невеликої точки у ТЦ до повноцінного бутіка.

Досвід роботи в Україні показав, що, незалежно від обраного партнером формату, кошти, інвестовані у бізнес, окупаються вже в перші 4-6 місяців від початку справи. "Якщо відкрити магазин зараз, вже до новорічних свят він повністю окупиться", - стверджує український мастер-франчайзі та директор київських магазинів ТМ "Провокація" Сергій Михнян.

До кінця року компанія має намір збільшити українську мережу до 20 магазинів. Найближчі відкриття стануться вже протягом місяця: ще дві точки під ТМ "Провокація" розпочнуть свою роботу в Україні.