Електронні сигарети шкодять бізнесу

Четвер
19.07.2012
Падіння попиту на електронні сигарети зачепило стабільність франчайзерів "Е-сигаретка" і "TabakaNet"
 

У 2011 році український ринок електронних сигарет ріс із неймовірною швидкістю. Тренд здорового способу життя викликав інтерес курців до електронних альтернатив. Але, з початком 2012 року, ситуація різко змінилася в протилежну сторону. Попит на продукцію почав знижуватися. За цей рік на ринку відбулися деякі зміни: зросла кількість компаній, що спеціалізуються на виготовленні електронних сигарет, активно почали рости покупки продукції в інтернет-магазинах, відповідно, поступово "бум" зацікавленості покупців затих. Всі перераховані вище фактори призвели до зниження рентабельності бізнесу і до роздумів потенційних партнерів про перспективність відкриття точок по франчайзингу. Нагадаємо, що в Україні існують дві компанії, які надають можливість франчайзі відкрити власний бізнес - це компанії "Е-сигаретка" і "TabakaNet".

Торгівля електронними сигаретами має свою специфіку. По-перше, електронні сигарети сприймають поки що як предмет розкоші, дивину, подарунок, а не як повноцінний спосіб для відмови від куріння. По-друге, електронні сигарети - це пристрої, що постійно вдосконалюються, що обумовлює певний темп морального старіння продукту. Також даний ринок має характер сезонності - найкраще товари продаються в період свят.

Керівник проекту компанії "Е-сигаретка" Владислав Кметь ще раніше зазначав про можливу ситуацію в галузі продажу електронними сигаретами: "Протягом року на ринку відбулися зміни, і у нас в цьому напрямку з'явилися конкуренти, які також застосували модель розвитку по франчайзингу. Крім того, сьогодні активно розвиваються онлайн-продажі. Цей сервіс не передбачає будь-яких гарантій, а тому ціни на товар значно нижчі". На даний момент під торговою маркою "Е-сигаретка" працюють 60 точок продажів, 45 з них - франчайзингові. Компанія представлена ​​на українському ринку з 2010 року і є лідером з продажу електронних сигарет.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Якою має бути візитка /27.01.2010

Візитна картка створює враження про компанію. Ось чому надзвичайно важливо, як саме вона виглядає та що на ній написано