Понеділок
02.07.2012
"Натуральна косметика робить перші, але досить впевнені кроки на території України", - стверджує керівник проекту компанії STENDERS в Україні Сабіна Тимошко
 

Якими Ви бачите перспективи ринку натуральної косметики в Україні? Наскільки зараз ця ніша ринку заповнена? Яка Ваша роль в її розвитку?
Кожна людина прагне до натуральності. Люди стають більш освіченими, вони все більше і частіше звертають увагу на продукти, які вибирають. І ця тенденція буде зберігатися та рости. Ніша натуральної косметики далеко не заповнена, я б сказала, що натуральна косметика робить тільки перші, хоча вже досить впевнені кроки на території України.

STENDERS працює в Україні починаючи з 2005 року. На сьогоднішній момент в Україні діє 9 магазинів, які радують українських жінок натуральними косметичними продуктами. Згідно з нашими планами в 2015 році продукцію STENDERS можна буде купити не менш ніж в 25-ти магазинах в Україні. Хотілося б відзначити, що крім продукції, представленої в роздрібних мережах магазинів STENDERS, ми виробляємо ще лінійку професійних СПА продуктів для СПА-салонів і салонів краси, в якій представлені масажні масла, продукти ароматерапії та інше. І цей напрямок ми також активно починаємо розвивати. Крім того, вже в цьому році ми плануємо запустити в Україні інтернет-магазин, за допомогою якого зможемо бути доступні для покупців в самих різних точках вашої великої та чудової країни.

Властива чи Вашому бізнесу сезонність і як вона проявляється?

Вишукані і зі смаком оформлені подарунки завжди були і залишаються тією частиною нашого асортименту, що надає сезонності нашому бізнесу. В Весняні та Різдвяні свята магазини STENDERS пропонують покупцям ретельно підібрані і унікально оформлені продукти для близьких та коханих. Однак, ми все-таки позиціонуємо себе як виробник косметики для обличчя та тіла для щоденного використання. В минулому році наш асортимент поповниться лінією Органічної косметики для обличчя, а також - ще тридцятьма новими продуктами. Тому на сьогоднішній день ми з упевненістю можемо говорити, що в наших магазинах покупці знайдуть продукти, здатні задовольнити щоденні потреби по догляду за своєю шкірою.

Хто є цільовою аудиторією магазинів STENDERS?

Вона - емоційний романтик і водночас мудра жінка. Вона стежить за модою, і в той же час їй притаманний власний, неповторний стиль. Їй 25 - 50, вона піклується про свою красу і цікавиться всім природним. Вона готова витрачати час і гроші на відпочинок, а також на догляд за обличчям і тілом.

Які фактори сприяють розвитку Вашої мережі на українському ринку?

По-перше, це наші абсолютно особливі продукти, натхненні самою природою. В наших продуктах ми використовуємо натуральні інгредієнти, які кожен день і з особливою турботою будуть доглядати за Вашою шкірою, а також радувати в особливі моменти. Це не просто продукти, це почуття, відчуття, емоції, які ми хочемо подарувати нашим покупцям. По-друге, абсолютно особлива атмосфера, яку покупець відчує, зайшовши в наш магазин. По-третє, високий стандарт обслуговування в наших магазинах, який ми вдосконалюємо протягом ось вже 11 років. Це цілий комплекс ретельно опрацьованих і практично невидимих ​​інструментів, який дозволяє покупцеві відчувати себе в нашому магазині як в гостях у привітних господарів. І, нарешті, STENDERS - це компанія, що динамічно розвивається, не стоїть на місці і щороку пропонує своїм покупцям цілий спектр нових продуктів для задоволення різних потреб по догляду за обличчям і тілом. У 2011 році ми випустили 38 нових продуктів, які ще більше підсилили популярність нашого бренду. Нашим Партнерам, які вибирають співробітництво по франшизі зі STENDERS, ми пропонуємо готову бізнес-модель, що включає в себе повний спектр послуг підтримки - вибір торгового місця, відбір і навчання персоналу, маркетингові ідеї та матеріали. Наші Партнери працюють вже у 20 країнах світу, і географія поширюється від країн Скандинавії до Саудівської Аравії, Японії та Китаю.


читати статті

Новий магазин "Наш Край" у Цумані /23.11.2023

Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».

Два нових супермаркети SPAR /16.11.2023

Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.

Чому "Наш Край" кращий вибір для підприємців України? /20.10.2023

Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.

Обрали фіналістів проекту START SPAR /12.10.2023

Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.

Франшиза "Наш Край": чому варто обрати? /09.06.2023

Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.

популярне на форумі

Летнее

Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...

1 коментар
остання 15.10.2021
Rozetka йде в доставку їжі

Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...

1 коментар
остання 05.06.2021
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план

Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...

1 коментар
остання 17.12.2018
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг

Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...

1 коментар
остання 10.10.2016
DeSheli - осторожно, мошенники!

У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....

22 коментар
остання 17.08.2016
DeSheli - осторожно, мошенники!

09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена  встретила любезно, провела первый...

22 коментар
остання 09.07.2015
DeSheli - осторожно, мошенники!

Не слушайте откровенно негативные отзывы! Это все недоброжелатели. Убедилась на собственном...

22 коментар
остання 30.04.2015
Эко-лавка ищет партнеров

Добрый день, Тамара! Всю информацию о данной франшизе Вы можете увидеть на нашем портале в...

2 коментар
остання 23.12.2014