Якими Ви бачите перспективи ринку натуральної косметики в Україні? Наскільки зараз ця ніша ринку заповнена? Яка Ваша роль в її розвитку?
Кожна людина прагне до натуральності. Люди стають більш освіченими, вони все більше і частіше звертають увагу на продукти, які вибирають. І ця тенденція буде зберігатися та рости. Ніша натуральної косметики далеко не заповнена, я б сказала, що натуральна косметика робить тільки перші, хоча вже досить впевнені кроки на території України.
STENDERS працює в Україні починаючи з 2005 року. На сьогоднішній момент в Україні діє 9 магазинів, які радують українських жінок натуральними косметичними продуктами. Згідно з нашими планами в 2015 році продукцію STENDERS можна буде купити не менш ніж в 25-ти магазинах в Україні. Хотілося б відзначити, що крім продукції, представленої в роздрібних мережах магазинів STENDERS, ми виробляємо ще лінійку професійних СПА продуктів для СПА-салонів і салонів краси, в якій представлені масажні масла, продукти ароматерапії та інше. І цей напрямок ми також активно починаємо розвивати. Крім того, вже в цьому році ми плануємо запустити в Україні інтернет-магазин, за допомогою якого зможемо бути доступні для покупців в самих різних точках вашої великої та чудової країни.
Властива чи Вашому бізнесу сезонність і як вона проявляється?
Вишукані і зі смаком оформлені подарунки завжди були і залишаються тією частиною нашого асортименту, що надає сезонності нашому бізнесу. В Весняні та Різдвяні свята магазини STENDERS пропонують покупцям ретельно підібрані і унікально оформлені продукти для близьких та коханих. Однак, ми все-таки позиціонуємо себе як виробник косметики для обличчя та тіла для щоденного використання. В минулому році наш асортимент поповниться лінією Органічної косметики для обличчя, а також - ще тридцятьма новими продуктами. Тому на сьогоднішній день ми з упевненістю можемо говорити, що в наших магазинах покупці знайдуть продукти, здатні задовольнити щоденні потреби по догляду за своєю шкірою.
Хто є цільовою аудиторією магазинів STENDERS?
Вона - емоційний романтик і водночас мудра жінка. Вона стежить за модою, і в той же час їй притаманний власний, неповторний стиль. Їй 25 - 50, вона піклується про свою красу і цікавиться всім природним. Вона готова витрачати час і гроші на відпочинок, а також на догляд за обличчям і тілом.
Які фактори сприяють розвитку Вашої мережі на українському ринку?
По-перше, це наші абсолютно особливі продукти, натхненні самою природою. В наших продуктах ми використовуємо натуральні інгредієнти, які кожен день і з особливою турботою будуть доглядати за Вашою шкірою, а також радувати в особливі моменти. Це не просто продукти, це почуття, відчуття, емоції, які ми хочемо подарувати нашим покупцям. По-друге, абсолютно особлива атмосфера, яку покупець відчує, зайшовши в наш магазин. По-третє, високий стандарт обслуговування в наших магазинах, який ми вдосконалюємо протягом ось вже 11 років. Це цілий комплекс ретельно опрацьованих і практично невидимих інструментів, який дозволяє покупцеві відчувати себе в нашому магазині як в гостях у привітних господарів. І, нарешті, STENDERS - це компанія, що динамічно розвивається, не стоїть на місці і щороку пропонує своїм покупцям цілий спектр нових продуктів для задоволення різних потреб по догляду за обличчям і тілом. У 2011 році ми випустили 38 нових продуктів, які ще більше підсилили популярність нашого бренду. Нашим Партнерам, які вибирають співробітництво по франшизі зі STENDERS, ми пропонуємо готову бізнес-модель, що включає в себе повний спектр послуг підтримки - вибір торгового місця, відбір і навчання персоналу, маркетингові ідеї та матеріали. Наші Партнери працюють вже у 20 країнах світу, і географія поширюється від країн Скандинавії до Саудівської Аравії, Японії та Китаю.
читати статті
Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».
Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.
Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.
Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.
Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.
найчайтіше читане
Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Тест на підприємництво
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності
Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
популярне на форумі
Летнее
Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...
Rozetka йде в доставку їжі
Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план
Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
DeSheli - осторожно, мошенники!
У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....
DeSheli - осторожно, мошенники!
09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена встретила любезно, провела первый...
DeSheli - осторожно, мошенники!
Не слушайте откровенно негативные отзывы! Это все недоброжелатели. Убедилась на собственном...
Эко-лавка ищет партнеров
Добрый день, Тамара! Всю информацию о данной франшизе Вы можете увидеть на нашем портале в...