Українське в моді

Понеділок
10.11.2008
Про плани розвитку мережі модного одягу "Jhiva" розповідає креативний директор Торгового Дому "Жива" - Устина Сорока
 

Якою є концепція торгової марки "Jhiva"?
Нашим покупцем є жінка - елегантна та чутлива, водночас динамічна та практична, якій ми пропонуємо високоякісний одяг для роботи, відпочинку та урочистих подій в середній та середній-плюс ціновій категорії.

Від коли "Жива" присутня на українському ринку? Якими є плани розвитку мережі?
Перший фірмовий магазин ми відкрили в травні цього року у Львові. На сьогоднішній день салони працюють також в Дніпропетровську, Луганську та Запоріжжі; ще три магазини зараз готуються до відкриття.
У наших планах до кінця 2010 року відкрити 30 фірмових салонів "Жива" у всіх обласних центрах країни. Відкриватимемо як власні магазини, так і у співпраці з діловими партнерами.

Ваше підприємство має 15-річний досвід у виробництві та реалізації одягу. Як змінилася українська жінка за цей час?
Перше і найголовніше - вона почала себе більше любити, можна навіть сказати сучасна українка себе дуже любить. Змінилося теж ставлення до жінки у суспільстві - її почали більше поважати та цінувати.

Як Ви оцінюєте перспективи розвитку ринку?
Перспективи величезні, незважаючи на високу конкуренцію. На український ринок ввійшли та успішно розвиваються багато торгових марок як зі Сходу так і з Заходу. Якщо наш ринок цікавий таким рітейлерам як "Zara", "Savage" чи "Reserved", то хіба що лінивий український виробник не спробує своїх сил.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

популярне на форумі

Де можна купити якісне взуття недорого?

Зверніть увагу на магазин брендового одягу тавзуття ОднаТака - https://www.odnataka.com.ua/ Там є вишукані...

3 коментар
остання 15.06.2022
Де можна купити якісне взуття недорого?

Привіт, я постійно купую взуття для своєї родини на https://koalabi.com.ua/. Є вибір на всі сезони, якість...

3 коментар
остання 16.05.2022
В'язані речі це стильно

В'язані речі - це унікум в світі моди. Незважаючи на те, що носити такі речі почали дуже давно,...

1 коментар
остання 08.07.2021
Де можна купити якісне взуття недорого?

Рекомендую www.butyjana.com.ua

3 коментар
остання 25.04.2019
Як відкрити магазин одягу

Стаття написана для ідеальних умов. Але з падінням купівельної спроможності покупців не все так...

1 коментар
остання 12.03.2017
Где качественная одежда на 50% дешевле?

Однозначно интернет-магазины. Даже в наших отечественных можно купить дешевле, чем тот же брнед,...

2 коментар
остання 21.05.2016
Где качественная одежда на 50% дешевле?

на алиаэкспресс

2 коментар
остання 27.01.2016
На очереди Stradivarius, Bershka и Pull & Bear

хочу відкрити магазин торгових марок Stradivarius,Bershka,Zara на умовах співпраці по франшизі в Україні...

2 коментар
остання 10.09.2013