Luciano Carvari: зі взуттям у франчайзинг

Понеділок
25.06.2012
Франчайзингові магазини відкриватимуться у містах з ринком Fashion-рітейлу не менше 25%
 

В 2004 році компанія Gianni group заснувала бренд Luciano Carvari та розпочала розвиток мережі однойменних магазинів модного взуття. Зараз під торговельною маркою працює 21 магазин в Україні та 1 на території Росії. Для подальшого розвитку мережі компанія вирішила використовувати схему франчайзингу. На сьогодні Luciano Carvari вже має перших партнерів: франчайзингові магазини функціонують в Миколаєві та Уфі.

Франчайзингові магазини Luciano Carvari компанія має намір відкривати в містах з кількістю населення не менше 300 тисяч чоловік. Близько 30% населення міста повинні належати до середнього класу, а ринок Fashion-рітейлу - становити не менше 25%. Відкриваючи нові магазини компанія віддає перевагу торговельним центрам середнього та високого цінових сегментів, проте не виклює можливість відкриття партнерських точок на головних торгових вулицях міста. "В даний момент торгові центри акумулюють набагато більший потік потенційної цільової аудиторії, ніж стріт-рітейл. Тому 95% магазинів нашої мережі зосереджені в торговельних центрах, і лише 5% функціонують як окремі стаціонарні магазини", - стверджує Дмитро Подопригора, засновник компанії Gianni group.

Для того, щоб відкрити магазин під ТМ Luciano Carvari, необхідні інвестиції в розмірі не менше $ 96 тис., а також - власне або орендоване приміщення площею не менше 80 м². Ремонт приміщення та купівля обладнання обходиться партнеру в $ 350-450 на м.кв., а в колекцію потрібно, в залежності від сезону, інвестувати від $ 800 на м.кв. "Обсяг інвестицій варіюється в залежності від регіону, площі магазину та сезону, - розповідає Дмитро Подопригора. - Останній критерій зрозумілий: осінньо-зимова колекція завжди коштує дорожче, оскільки ми використовуємо тільки натуральні шкіру та хутро, ціна на які, відповідно, вища. Франчайзі інвестує гроші в колекції, ремонт приміщення та обладнання. Наприклад, обладнання для магазина нового формату обходиться в $100/м²".

Gianni group - не єдина в Україні компанія, котра вирішила розвивати мережу взуттєвих магазинів за допомогою франчайзингу. В цьому напрямку працюють також Antonio Biaggi та Welfare. Перший бренд об'єднує на сьогодні 28 магазинів, 6 з яких функціонує на умовах франчайзингу. Що стосується Welfare, то відкриття франчайзингових точок компанія запланувала ще в 2010 році. Зараз під торговельною маркою працює 19 магазинів на території України, серед яких - жодного франчайзингового. Як український підприємець поставиться до франчайзингової пропозиції Luciano Carvari - скоро побачимо.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію