П'ятниця
22.06.2012
Замість Ігоря Богданова посаду директора Nokian Tyres Україна займе генеральний директор СП ТОВ "Нокіан Шина" та Amtel Урйо Крюков
 

В компанії Nokian Tyres України змінилося керівництво. Найближчим часом посаду директора українського представництва займе генеральний директор спільного підприємства ТОВ "Нокіан Шина" та Amtel Урйо Крюков. Як повідомили в компанії, зараз Урйо Крюков вводиться в курс справи та ознайомлюється із специфікою роботи на вітчизняному ринку.

Урйо Крюков працює в Nokian Tyres з 1997 року. Свою кар'єру майбутній директор Nokian Tyres Україна розпочинав в як експорт-менеджер продукції компанії. Будучи відповідальним за розвиток дилерської мережі в Росії та країнах СНД, Урйо курирував продажі легкових шин та шин для спеціальної техніки, вивчав продуктові можливості даного ринку. Пізніше Урйо займав позицію генерального директора спільного підприємства ТОВ "Нокіан Шина" і Amtel.

Оскільки Урйо Крюков володіє глибокою експертизою ринку країн СНГ, в компанії впевнені, що новий керівник продовжить політику укріплення позицій Nokian Tyres в сегментах легкових, грузових та індустріальних шин на ринку України, а також - розвиток мережі шинних центрів Vianor.

На вітчизняному ринку компанія Nokian Tyres Україна працює з 2007 року. Протягом всього часу існування українського представництва його директором був Ігор Богданов. Під його керівництвом мережа Vianor зросла до 120 шинних центрів на території України. Всі центри працюють на умовах франчайзингу.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності